So long and thanks for all the fish

Der blev pludseligt stille. Det var egentlig ikke meningen - jeg skulle bare have en pause.

 Men siden jeg startede den pause og vendte ryggen til at skulle producere den ene anmeldelse efter den anden, skrive ordentlige tekster, tage gode billeder og redigere dem - hold op hvor har det været nemt.

Jeg troede det ville være langt hårdere at stoppe med at blogge. Jeg troede jeg ville føle mig fortabt. Men jeg har bare slappet af og nydt det.

Trangen til at formidle gode læseoplevelser sidder dog dybt i mig, så jeg har et par gange ovre på min instagram profil skrevet et par korte anmeldelser. Og jeg tror måske, det er der min fremtid ligger. Umiddelbart virker det også til at flere ser mine ord der end her.

Jeg er bibliotekar, jeg elsker bøger og de historier, der er i dem, og jeg kommer aldrig til at stoppe med at snakke om dem. Men jeg tror måske tiden er løbet fra blog-formatet. Og min energi forsvandt.

Bloggen bliver ikke lukket og slukket eller slettet, men jeg kan lige nu ikke føle noget behov for at gå i gang igen. Måske det kommer lige pludselig. Måske har jeg bare ikke holdt fri længe nok.

Jeg tror jeg vil stoppe med at betale for mit domænenavn. Så bloggen kommer nok til at hedde noget a ala boroughofbooks.blogger.com i fremtiden i stedet for boroughofbooks.com.

Jeg valgte for et par dage siden at deaktivere facebook, så jeg kan ikke skrive derinde og gøre opmærksom på bloggens stilstand. Men med nutidens flygtighed er den nok alligevel glemt hos de fleste læsere. Og de af jer der læser med her endnu - tak. Tak for at I læste med, og måske vi ses igen. I kan stadig finde mig på instagram @gemmanebi


Kommentarer

  1. Tak for de gode indlæg - god læsning fremover :)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
  2. Tak for denne gang. Jeg har taget samme beslutning. Vi ses på instagram :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen