Book Haul #61 - Juni

6 bøger forøgede jeg min samling med i juni, primært takket være gavmilde forlag <3

People's Press sendte mig den nye serie DREAM MAKER fra Audrey Carlan (forfatteren bag CALENDAR GIRL), samt Historien om os af Renée Carlino (sidstnævnte har jeg læst og var ikke synderlig begejstret over, men den anmeldelse må I lige vente lidt på til efter sommerferien)

Jeg har en samling af Harry Potter 1 bøger fra forskellige lande, jeg har besøgt, og det gik op for mig, at jeg måske også burde eje et dansk eksemplar, bare fordi - så da jeg fandt over denne gamle klods i genbrug til 15 kr, så var det jo perfekt :)

Jeg bad Carlsen om et eksemplar af Lad os redde verden - 50 sjove og nemme ting, du kan gøre for miljøet, og den glæder jeg mig meget til at blive klogere på/af. 

Sidst men ikke mindst har Jentas fuldendt min Reacher samling med nyeste oversættelse Under dække som er 22. bog om den store actionhelt.

Kommentarer

Lån løs på eReolen