April 2019

April var en dejlig måned. Det blev hverken til readathon eller krimimesse - men til gengæld var jeg til en kær venindes smukke bryllup.

Jeg var på Ordkraft med mine kollegaer og var endda selv på programmet med en booktalk på Bibliotekernes stand.

Jeg havde forventet at læse løs i påsken, og nogle bøger blev det da også til, men mest af alt kaldte haven på mig i det gode vejr, samt en dejlig udflugt til Skandinavisk Dyrepark.

Sidst men ikke mindst var jeg i biografen og se Avengers Endgame, og hold nu helt kæft en fed film!


I april blev jeg færdig med 23 bøger.
- blandt disse var der 6 lydbøger og 13 billedbøger. 2 var på engelsk.


Længste bog: Det rette tidspunkt - 344 sider
Længste lydbog: A Column of Fire - 30 timer 20 minutter
Korteste bog: Læs den igen! - 28 sider
Korteste lydbog: Rengøring - 2 timer 40 minutter

Bedste oplevelse:
Flugten fra Danmark er helt fænomenal

Største skuffelse:
Ingen skuffelser i denne måned.

I bagvendt læserækkefølge:
Tillykke med fødselsdagen, Knud! - David Melling
Minka - en kat i familien - Anne Möller
Olgas oplevelser - Laurence Bourguignon
Bladtræneren - Pina Irace
Oscar og Olivia på rumeventyr - Thomas Mygind Christensen
Alf på rumtur - Kim Dalsgaard
Find den røde dæmon - Ellen Holmboe
Zom skal i skole - Ellen Holmboe
Onde spil - Angela Marsons [anmeldereksemplar] **
Det rette tidspunkt - Danielle Steel
Rengøring - Kim Fupz Aakeson **
Arlo Finch i Flammernes Dal - John August
Tryllebinder - Sebastien de Castell [anmeldereksemplar] **
Flugten fra Danmark - Adam O
Den her bog har lige stjålet min kat! - Richard Byrne
Den her bog har lige spist min hund! - Richard Byrne
Jasons første mål - Gerard van Gemert
Læs den igen! - Bénédicte Carboneill &  Michaël Derullieux
Pigen de sendte tilbage - Donatella Di Pietrantonio **
Døden nær - Lee Child [anmeldereksemplar] **
A Column of Fire - Ken Follett * / **
The Prince and the Dressmaker - Jen Wang *
Hvor er Bjørn? - Jonathan Bentley


* På engelsk
** Lydbog


Kommentarer

Lån løs på eReolen