Book Haul #59 - April

13 bøger blev mit bibliotek forøget med i april

Tak til Gyldendal for anmeldereksemplar af 6. bog i Outlander serien - Et pust af sne og aske af Diana Gabaldon (del 1 og 2)

Tak til Jentas for anmeldereksemplarer af krimien Håndværkeren af Sharon Bolton, samt thrilleren Bring mig tilbage af B.A. Paris.

Tak til Peoples Press for anmeldereksemplar af After - mødet af Anna Todd som er første bind i After serien, der netop er blevet filmatiseret.
Tak til Turbine for romanen Kinderwhore af Maria Kjos Fonn.
Dette rette tidspunkt af Danielle Steel har jeg fornøjelsen af at være lektør på.

Mine forældre har beriget mig med et ukrainsk eksemplar af Harry Potter and the Philosopher's Stone, mens jeg selv har været ude at købe The Dog Who Lost His Bark af Eoin Colfer, samt Don't You Forget About Me af Mhairi McFarlane.

Jeg har også købt Silo trilogien af Hugh Howey, efter at have læst og været blevet meget imponeret af den første bog i serien, Wool.

Kommentarer

Lån løs på eReolen