Juli 2019

Juli har stået på arbejde og varme dage. Heldigvis gik vi på sommerskema og fik fri kl 15 hver dag, så det var muligt at komme hjem og nyde vejret og min dejlige have.

Jeg startede måneden ud med en hyggelig venindeaften i Aalborg, og dernæst en grillaften med kammeraterne, og sidenhen har den også stået på Svendegilde for min fætter og fødselsdagsfest for min kusine. Vi nåede desuden lige en tur i Djurs Sommerland inden juli udløb - og det var selvfølgelig på lige den dag at det væltede ned med regn xD

Jeg var også en tur omkring biografen med mine kollegaer, hvor vi så den fælt skuffende X-MEN Dark Phoenix. En film der dog ikke skuffede var Spiderman: Far From Home - godt kombineret med venindeaften og cafébesøg.

Jeg har fokus på motion og kost og er blevet stor fan af at gå ture i en nærliggende skov - hvilket afspejles i de mange lydbøger, jeg har hørt i denne måned:

I juli blev jeg færdig med 18 bøger.
- blandt disse var der hele 7 lydbøger og 6 billedbøger. 4 var på engelsk.


Længste bog: The Way of Kings - 1008 sider
Længste lydbog: Inside the O'Briens - 11t 13m
Korteste bog: Jeg hader bøger. Slut. Prut. Finale. - 30 sider
Korteste lydbog: Gå-bogen - 3t 12m

Bedste oplevelse:
Lejlighed til deling er super skøn! - og jeg blev endelig færdig med The Way of Kings!!! Det i sig selv er en fantastisk oplevelse - men rigtig god var den også.

Største skuffelse:
How the Cowboy Was Won; jeg forventede noget spicy cowboy sex/kærlighed. I stedet fik jeg den værste omgang pladderromantik a la en ugebladsnovelle. 

I bagvendt læserækkefølge:
Nulpunkt - Jørn Lier Horst  & Thomas Enger **
For fuld udrykning - Quentin Gréban
Vild med dig - An Swerts
How the Cowboy Was Won - Lori Wilde * / **
Sådan fanger man en mus - Philippa Leathers
Glitter flytter ind - Amy Young
Pjuske - Sam Lloyd 28s
The Way of Kings - Brandon Sanderson * 1008s
Alice in Tumblr-Land - Tim Manley *
Under dække - Lee Child [anmeldereksemplar] **
Gå-bogen - Bente Klarlund Pedersen 3t 12m
Lejlighed til deling - Beth O'Leary **
Luridiumstyven - Bobbie Peers **
Skamløs - Pénélope Bagieu
Morrigan Crows magiske prøvelser - Jessica Townsend **
Jeg hader bøger. Slut. Prut. Finale. - Emma Perry 30s
Inside the O'Briens - Lisa Genova * / ** 11t 13m

* På engelsk
** Lydbog

Kommentarer

Lån løs på eReolen