Mofibo tilbud

Hej alle,

Lige et brud fra normalen her, har nemlig spændende nyt :)

Som nogen måske ved/husker så fik vi nogle fantastiske flotte sponsorerede gaver til bogbloggertræffet i september, heriblandt abonnementer til Mofibo.

Nu har jeg brugt tjenesten i en måneds tid og er super begejstret over deres store udvalg af bøger, nye som gamle både engelske og danske. En sød Mofibo-medarbejder skrev så for nyligt for at høre om jeg var interesseret i at kunne tilbyde mine læsere en god deal. Nu er jeg jo nordjyde og elsker at spare penge, så jeg sagde selvfølgelig ja!

Så her er det så, til de der har lyst:

Gå ind på Mofibo og opret dig inden d. 1/1-2015 og få en gratis prøveperiode og de 2 første mdr. til kun 79 kr./md. Herefter alm. abonnementspris (99 kr./md.). Alt hvad du skal gøre er at indtaste min unikke kode, når du opretter dig: borough

Et abonnement til Mofibo er lig med ubegrænset læsning når du vil og hvor du vil, direkte på din smartphone og tablet - der er ingen begrænsninger på lån som på bibliotekernes tjenester og udvalget af bøger er enormt (det må selv jeg, en bibliotekar, anerkende) - og her næsten det fedeste: der er lydbøger på vej!


Jeg vil lige understrege, jeg får ingen penge for det her indlæg, og jeg får ikke procenter eller noget lignende overhovedet, hvis nogen vælger at oprette sig med min kode. Jeg er vitterligt bare glad for Mofibo's service og syntes det er værd at dele et godt tilbud.

Kommentarer

Lån løs på eReolen