November 2015

November blev min altdominerende travle måned. Jeg startede måneden ud med et lynvisit til London med min mor og storesøster, hvor der skulle shoppes for fuld skrue. Dernæst stod den på to hårde uger på arbejde med 3 workshops og 2 sene aftenarrangementer - og nu er julestressen bare ved at tage fat. Der skal på en eller anden måde findes tid til at købe gaver, og der skal også holdes trit med læsningen og anmeldereksemplarerne og lektørudtalelserne. Har derfor også besluttet mig for at gå på juleferie fra bloggen den 20. december i år og så holde fri året ud (det er alligevel så få, der læser anmeldelser julen over [jævnfør mine statistikker fra de sidste 5 år]). Det blev desuden også måneden hvor jeg kom til jobsamtale, men desværre ikke fik den faste fuldtidsstilling, der hang og dinglede foran mig (det er så 3. gang, jeg får at vide, jeg var valg nr. 2 - hvornår bliver jeg mon nogens nr. 1?)



I november blev jeg færdig med 13 bøger.
- blandt disse var der 2 lydbøger og 1 tegneserie. 5 var på engelsk.


Længste bog: Life & Death - 728 sider
Længste lydbog: Beautiful Creatures - 17t 10m
Korteste bog: Goliat - 94 sider
Korteste lydbog: Leoniderne - 13t 51m

Bedste oplevelse:
Leoniderne blæste mig ret meget omkuld - mega fed bog, Alt eller intet og Jeg er her stadig er også helt fantastiske og Meyers genderswap genfortælling af Twilight var virkelig også en fornøjelse.

Største skuffelse:
Jeg blev ikke decideret skuffet over nogle af mine bøger i denne måned, men syntes nok at slutningen var lidt forhastet i Flynns En hjælpende hånd - som om det egentlig havde været bedre som starten på en roman i stedet for en lille novelle. The Amazing Book is Not on Fire var mig nok også en lille smule lunken.

I bagvendt læserækkefølge:
Jeg blogger dig væk - Agnes Hammer
Life and Death: Twilight Reimagined (Twilight #5) - Stephenie Meyer *
Narrens Drøm - Niels E Nielsen [lektørbog]
Leoniderne - Nanna Foss **
En hjælpende hånd - Gillian Flynn
Dø igen - Tess Gerritsen [lektørbog]
Beautiful Creatures - Kami Garcia & Margaret Stohl * / **
Jeg er her stadig - Clélie Avit [anmeldereksemplar]
Goliat - Tom Gauld
Alt eller intet - Nicola Yoon [lektørbog]
The Amazing Book is Not on Fire - Dan Howell & Phil Lester *
The Beginning of Everything - Robyn Schneider *
Where She Went - Gayle Forman *

* Læst/hørt på engelsk
** Lydbog

Kommentarer

Lån løs på eReolen