April 2018


April bød på endnu en omgang sygdom (for jeg har jo ikke været spor syg nok allerede i 2018). Jeg fandt butikken BilligBlomst og forslæbte mig i planter og blomster. Jeg fik også lettere spat over mængden af mælkebøtter og mos i min græsplæne. Jeg har haft voldsomt travlt på arbejdet. Jeg har været i biografen og set tredje Avengers film, Infinity War - og hold nu shit. Jeg kan ikke vente et helt år til næste del af historien!!! Og sidst men ikke mindst - jeg har deltaget i forårets readathon (samt besøgt Turbines forlagskontor i Aarhus til brunch).

Jeg har stort set siden årets begyndelse været bagud med min Goodreads Reading Challenge med en 4-5 bøger. Det lykkedes mig i april (primært pga korte lydbøger og en masse havearbejde) at indhente det forsømte inden det blev tid til readathonet hvor jeg med mine 6 læste bøger kom rigtig godt foran :)

I april blev jeg færdig med 20 bøger.
- blandt disse var der 8 lydbøger og 5 børnebøger. 6 var på engelsk.


Længste bog: Kragens kald - 459 sider
Længste lydbog: Hårdt prøvet - 11t 43m
Korteste bog: Sallys far gider ikke være voksen - 36 sider
Korteste lydbog: Cruel Crown - 4t 30m


I bagvendt læserækkefølge:
Night Shift - Charlaine Harris *
Den der lever stille - Leonora Christina Skov [anmeldereksemplar] **
Den usynlige bog - Claus Lund Rosenkilde [anmeldereksemplar]
The King's Justice - Stephen Donaldson *
Goth Girl and the Sinister Symphony - Chris Riddell * / ***
Vi havde jo bare en pause - Lindsey Kelk [anmeldereksemplar]
Øje for øje - Paul Cleave [anmeldereksemplar] **
Frierier - Dorte Holm [lektørbog]
Fanget i kisten - Jørn Jensen ***
Marko vil ikke være vampyr - Jørn Jensen ***
Cruel Crown - Victoria Aveyard * / **
Himmlers kok - Franz-Olivier Giesbert [lektørbog]
Kragens kald - Leigh Bardugo [anmeldereksemplar]
The Subtle Art of Not Giving a F*ck - Mark Manson * / **
The Shock of the Fall - Nathan Filer * / **
Sallys far bander - Thomas Brunstrøm ***
Sallys far gider ikke være voksen - Thomas Brunstrøm ***
Hårdt prøvet - Lee Child [anmeldereksemplar] **
Nordisk Mytologi - Neil Gaiman **
Perfekt - Cecelia Ahern [anmeldereksemplar] **

* Læst/hørt på engelsk
** Lydbog / Mofibo
*** Lånt på biblioteket

Kommentarer

  1. Iiiimponerende! Godt gået - og ja, det der mos kan godt fise af. Vi har samme problem :D


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen