Book Haul #57 - Februar

8 bøger fandt vej til mine hylder i februar. Kort måned, kort bogstak ;)

Først og fremmest til tak til mine bedste bogpushere, forlaget Jentas der har forsynet mig med nyeste Lee Child, Døden nær, og Tess Gerritsen, Gravkammeret.

Som en sidste salut til SAXO inden jeg opsagde mit abonnement, købte jeg trilogien The Healing Wars af Janice Hardy. Jeg hørte første bog hos Mofibo og var imponeret over verdensopbygningen. Anmeldelsen af første bog kommer i næste uge.

Jeg har herudover haft fornøjelsen af disse 3 lektørbøger denne måned, kortroman/novellesamlingen Intrigo af Håkan Nesser, samt to nye krimier om Maria Wern fra Anna Jansson.

Kommentarer

  1. Jeg har flere gange haft kig på Lee Childs bøger - det ser ud som om, at de kan anbefales? :)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er i hvert fald rigtig vild med dem :) Hovedpersonen Jack Reacher er lidt af en actionfigur/machohelt, men bøgerne er velskrevet og spændende

      Slet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen