Kommende bøger: Marts 2019

Nu startede jeg godt nok året ud med et indlæg der hed "Kommende bøger: Januar - Marts 2019", men det fungerer ikke rigtig for mig kun at lave sådan et indlæg én gang i kvartalet (ikke mindst fordi forlagene sjældent har informationer og forsider klar 3 måneder før tid!)

Derfor vender vi fra og med marts her tilbage til 'normalen' og jeg laver et indlæg om måneden. Men modsat tidligere år, vil jeg fremover ikke kun nævne de titler, jeg selv har interesse i, men også alle dem, jeg tænker, andre kan være interesseret i (eller rettere, dem jeg forventer lånerne kommer til at spørge efter på biblioteket). Win-win ;)


Men der kommer en time
af Jeffrey Archer
1. marts 2019

Sort perle
af Liza Marklund
14. marts 2019

I dårligt selskab
af Viveca Sten
15. marts 2019

Du må aldrig glemme mig
af Mhairi Mcfarlane
15. marts 2019

Spellslinger 3 - Tryllebinder
af Sebastien de Castell
18. marts 2019

Urmagerens datter
af Kate Morton
21. marts 2019

Rige svin
af Lars Kjædegaard
22. marts 2019

Oraklet
af Finn Halfdan
22. marts 2019

Frit fald
af Elsebeth Egholm
29. marts 2019

Kommentarer

Lån løs på eReolen