Februar 2019

Februar er den der mærkelige korte måned, hvor tiden alligevel formår at stå stille. Årstiden kan ikke bestemme sig for om det er vinter eller forår, og alle nytårsforsæt går i vasken (tillykke hvis du nåede helt til februar!)

Jeg har ikke rigtig tid til at skrive mere (havde totalt glemt at februar allerede var slut!) og ... hej Marts.

I februar blev jeg færdig med 11 bøger.
- blandt disse var der 4 lydbøger. 5 var på engelsk.


Længste bog: Lethal White - 656 sider
Længste lydbog: Night School- 12h 15m
Korteste bog: #minhistorieminmening - 112 sider
Korteste lydbog: The Shifter - 7t 38m

Bedste oplevelse:
blabla

Største skuffelse:
nlanla

I bagvendt læserækkefølge:
Skyggesøsteren - Lucinda Riley
Alkymiens evige ild - Anna Jansson
Tavse skrig - Angela Marsons [anmeldereksemplar] **
#minhistorieminmening - Iman Meskini
The Shifter - Janice Hardy * / **
Vildført - Anna Jansson
Intrigo - Håkan Nesser
Lethal White - Robert Galbraith *
Half a War - Joe Abercrombie * / **
Night School - Lee Child * / **
The Ravenmaster - Christopher Skaife *

* På engelsk
** Lydbog

Kommentarer

  1. Det lyder som en spændende 'Bedste oplevelse' men jeg kender den ikke ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahahaha, det gik alt for hurtigt xD skulle bare have det klart inden jeg skulle rejse tidligt næste morgen. Bedste Oplevelse må næsten være Lethal White. Værste er #minhistorieminmening

      Slet
    2. Haha, jeg kender det ;)

      Slet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen