Maj 2019

Som altid sidder jeg og forsøger febrilsk at huske, hvad jeg lavede i den forgangne måned. Tiden løber så hurtigt, det hele flyder sammen!

Men i maj har jeg i hvert fald:

  • set Avengers Endgame for anden gang
  • været i Fårup Sommerland med den dejlige venneflok
  • været på super spændende kursus om Shared Reading
  • arbejdet (naturligvis)
  • været til en pludselig og uventet begravelse
  • rejst til Ukraine med min mor for at besøge min far (arbejder der nu)
  • set VM i middelalderkampsport i Park Kyyivsʹka Rusʹ
  • slået græs ualmindeligt mange gange takket være den gødning jeg spredte i foråret fordi der er så meget mos
  • ikke læst nær så meget som jeg havde forventet


I maj blev jeg færdig med 9 bøger.
- blandt disse var der 6 lydbøger og 2 billedbøger. 1 var på engelsk.


Længste bog: Rejsen efter Arkadia - 352 sider
Længste lydbog: AFTER - 15t 11m
Korteste bog: Den ensomste hval i verden - 56 sider
Korteste lydbog: De magiske møgunger 1 - 4t 54m

Bedste oplevelse:
Fra nu af og for evigt overraskede mig meget.

Største skuffelse:
Jeg er ikke blevet skuffet i maj - AFTER var godt nok ikke særligt god, men den var frygteligt underholdende!

I bagvendt læserækkefølge:
Kongens efterfølger - Matthew Arlidge [anmeldereksemplar] **
Five Feet Apart - Rachael Lippincot **
De magiske møgunger 2 - Neil Patrick Harris **
The Thing Beneath the Bed - Patrick Rothfuss *
Fra nu af og for evigt - Julie Clausen [anmeldereksemplar] **
De magiske møgunger 1 - Neil Patrick Harris **
Den ensomste hval i verden - Martin Baltscheit 56s
Elmer Baltazar - rejsen til Arkadia - Tobias Bukkehave
AFTER - Mødet - Anna Todd [anmeldereksemplar] **

* På engelsk
** Lydbog

Kommentarer

Lån løs på eReolen