Sommerferie

Det er på tide at sende bloggen på sommerferie.

Jeg har hængt noget i bremsen det seneste og været konstant bagud med anmeldelser, så nu vil jeg tage en pause og lige så langsomt gøre klar til efteråret. Jeg foretrækker at have en halv til en hel måneds anmeldelser skrevet på forhånd og lige nu sidder jeg og skal skrive dem dagen forinden (eller på dagen!)

Jeg har et par enkelte sommer-anbefalinger i støbeskeen til juli måned og laver også det sædvanlige opsummeringsindlæg af juni måned samt bookhaul, men ellers kommer der til at være stille indtil en gang i august.

Rigtig god sommer!

Kommentarer

  1. I lige måde! Jeg håber til gengæld på at få skrevet lidt mere i min sommerferie, for jeg har haft alt for travlt de sidste par måneder, så det er ikke blevet til så megen aktivitet på bloggen.


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen