Book haul #62 - juli/august

[ indlægget indeholder anmeldereksemplarer tilsendt fra diverse forlag ]

16 bøger fandt vej til mig i løbet af juli og august måned, hvilket ikke mindst skyldes de gavmilde forlag.

Fra forlagene og mit lektørarbejde har jeg fået følgende:
  • Fine fornemmelser af Julian Fellowes, udgivet af Politikens forlag
  • Længsel af Tracey Garvis Graves, udgivet af Turbulenz
  • Djævelens datter af Lisa Kleypas, udgivet at Pretty ink
  • Dronningernes erindringer af Line Wenzel, udgivet af Tellerup

Fra forlaget Jentas har jeg fået en hel stak:
  • Forsvundne piger af Angela Marsons
  • Skjult identitet af Lee Child
  • Løgneren af Steve Cavanagh
  • Frygten af CL Taylor

og fra forlaget Turbine en anden stak:
  • Hvis jeg overlever det her bliver det en god historie af  Henrik Egede-Lassen
  • Svar af Catherine Lacey
  • Kaldet fra Galathea af Nathali og Bettina Liane

Men jeg har da også selv svunget kreditkortet og hentet disse 5 engelske skønheder hjem:
  • Mythos og Heroes af Stephen Fry
  • Harry Potter and the Prisoner of Azkaban - Hufflepuff udgaven
  • The Song of Achilles af Madeline Miller
  • Alice af Christina Henry

Hvad glæder du dig allermest til at læse i September?

Kommentarer

  1. Det er jo et helt slaraffenland af bøger :)

    Jeg skal selv i gang med en anmelderbog i løbet af næste uge - nemlig den nye Stephen King, der snart udkommer. Jeg er ret spændt, for King kan svinge meget i kvalitet.


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt vildt som de bunker vokser! :)

      Åh ja, Stephen King er altid spændende - man ved aldrig rigtig hvor man ender. Jeg har dog valgt med ham at holde mig til originalsproget - han er så dygtig med ord og jeg synes det ikke kan oversættes ordentligt - vi mangler simpelthen ord på dansk. Jeg glæder mig til at læse hvad du synes om Anstalten - den går jeg også og kigger noget på

      Slet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen