Karneval 2014

Lørdag var der karneval i Aalborg og for 3. gang deltog jeg.Temaet var tidens trend og jeg endte ud i noget a la Punk Prinsesse. Cirkus. (helt ærligt ville jeg bare have en undskyldning for at lave et skørt ud af 108 meter tyl (12 meter tyl klippet i strimler)).


Jeg og en veninde fra studiet (udklædt som bikeren fra The Village People) og et par veninder af hendes (udklædt som henholdvis Cowgirl og Pocahontas) havde en rigtig god fest og deltog i Øst-paraden.

Undervejs på ruten kunne vi ikke finde toiletterne og måtte ty til mere ... naturlige midler. Jeg og bikeren fandt en gammel forladt fabrik helt ude ved vandet (fuldemandskompas)  og efter vi havde forrettet vores nødtørft måtte vi tage et par billeder.


Vi stod op lidt over 5, spiste morgenmad sammen kl 7-8 stykker og paraden startede kl 11. Ved to-tiden spiste jeg og bikeren frokost på Sunset og herefter fandt vi hver vores bus hjem. Kildeparken var vi både for trætte og for bagstive til at besøge. Vi havde ellers købt armbånd (indgangsbilletter).

Efterfølgende har jeg så også kunne konstatere at solcreme måske ville have været en god idé.


Kommentarer

Lån løs på eReolen