Book Haul #15 - Bogudsalg 2015

... hovsa

Det var aldrig min plan at købe nogen bøger til bogudsalget. Først og fremmest fordi jeg ingen penge har. For det andet fordi min bogreol med ulæste bøger er ved at brække sig. For det tredje fordi jeg ikke syntes der rigtig var noget godt på bud.

Men så var jeg alligevel lige en tur omkring Bog&Idé (der ligger desværre ingen Arnold Busck i nærheden, ville ellers virkelig også gerne derind >_> )


Jeg købte Uglies og Pretties af Scott Westerfeld, Ausländer af Paul Dowswell, War Horse af Michael Morpurgo og Vejen af Cormac McCarthy. Alle bøgerne er på dansk (desværre) og 3 har jeg læst tidligere.
Tog en chance med henholdsvis Vejen (jorden er gået under) og Ausländer (2. verdenskrig YA).

Kommentarer

  1. Uh, jeg købte også selv de to bøger i "Uglies"-serien! Dem glæder jeg mig meget til at læse :)

    SvarSlet
  2. Fin lille stak bøger :) Jeg overvejede at købe "Vejen", men da det endnu ikke er lykkedes mig at komme i gennem filmen, tænkte jeg at jeg så nok heller ikke ville kunne læse bogen og lod være. "Ausländer" står også på min hylde, men jeg har endnu ikke fået den læst.

    SvarSlet
  3. Jeg tog også "Vejen" med hjem og er virkelig spændt på om den falder i min smag! Jeg kunne simpelthen bare ikke lade være, med alt det gode jeg har hørt om filmen. :)
    Skønne bøger du ellers har fået med dig hjem!

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen