Book Haul #24


Fra forlagene
Engletræet af Lucinda Riley (Cicero)
Rubin-Rød og Safir-Blå af Kerstin Gier (Turbine)
Forbandede Kærlighed af Colleen Hoover (Lovebooks)
Ulykkernes tid af Moïra Fowley-Doyle (Nyt Nordisk Forlag)


Lektørbøgerne:
Med Albert på bagsædet af Homer Hickam (HarperCollins Nordic)
Det litterære apotek af Nina George (Bazar)
Red Rising - Gylden Søn af Pierce Brown (Gyldendal)
Min kat Jugoslavien af Pajtim Statovci (People's Press)


Egne køb
Armada og Ready Player One af Ernest Cline
The Crown af Kiera Cass
I hate fairyland - Madly ever after af Skottie Young
Calendar Girl - Januar af Audrey Carlan [gratis læseprøve]


In other news, så skal jeg ud og købe mig nogen flere bogreoler...

Kommentarer

  1. Man må aldrig undervurdere mængden af bogreoler - afsted med dig :D :D


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har den helt store IKEA tur planlagt ^_^

      Slet
  2. Sikke mange fine bøger! Og det er vidst ikke noget dårligt, at skulle ud og købe en ny bogreol :-D

    /www.mitbogunivers.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej der er vist værre ting man kan komme ud for ;)

      Slet
  3. Bogreoler kan da kn være en god ting, det betyder mere plads til flere bøger :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er slangen der bider i egen hale :p

      Slet
  4. Åh ja, jeg kender problemet. ;0) Selvom det er et luksusproblem så er det stadig lidt et stort problem herhjemme. :0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må siges at være et af de bedste luksusproblemer :)

      Slet
  5. Ja for søren! Fantastisk god bog :D

    SvarSlet
  6. Skønne skønne bøger og jeg glæder mig til at se dine nye reoler :)

    SvarSlet
  7. Sikke en lækker stak læseforkælelse! Og nu siger jeg det bare lige - alene titlen "Det Litterære Apotek" gør mig så nysgerrig efter at læse den :D Håber den er god :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den er rigtig fin, den kan varmt anbefales :)

      Slet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen