Book Haul #31 - årets sidste?

Jeg har for en gangs skyld ikke købt noget (det er så løgn, men jeg har pakket dem ind og giver mig dem selv i julegave, for så tæller de ikke xD)

MEN jeg har modtaget en håndfuld anmeldereksemplarer fra diverse dejlige forlag, og lektørjobbet har også kastet et par bøger efter mig.

Jeg siger tusinde tak til HarperCollins Nordic for den smukke Bag kulisserne på: Fantastiske Skabninger og hvor de findes <3 Anmeldelse følger på næste lørdag!
Jentas har sendt mig en herlig krimipakke bestående af Paul Cleaves Slagterhuset, Tess Gerritsens Synderen og Linwood Barclays Ulykken. Turbine har sendt mig en roman af den columbianske forfatter Jorge Franco - Verden udenfor.
Min søde mor har taget en ny Lee Child krimi (Make me) med hjem til mig fra sin ferie, og Carlsen har sendt mig vinderen af deres YA-romankonkurrence NYE STEMMER - For enden af din pegefinger. De to andre er lektørbøger, og ikke afbildet er endnu to lektørbøger.

Kommentarer

Lån løs på eReolen