August 2018

Månederne har taget 7-mil støvlerne på og flyver forbi - jeg kan ikke forstå august allerede er ovre?!

I august stod den på arbejde, indtil jeg langt om længe kunne gå på ferie i de sidste 2 uger. Gud hvor var det tiltrængt! Vi (mine forældre og jeg) hoppede direkte ombord på en flyver og tog en uge til Corfu, som var rigtig godt (det er ikke den bedste græske ø, jeg har været på, men det kommer jeg til at snakke mere om i et kommende indlæg på rejsebloggen). Hvad angår læsning, åd jeg ca en bog om dagen mens jeg var afsted, hvilket har hjulpet lidt på statistikken, efter jeg har siddet fast i en 40 timer lang lydbog hele måneden!

I den efterfølgende uge har jeg lavet så lidt som overhovedet muligt, spillet computer og set youtube og Netflix ^_^ (nå ja, og brugt uendelige timer på at forberede bloggen og instagram til efteråret - Jeg siger jer, jeg er gået all in på planlægning og er over en måned forud alene med skrevne anmeldelser!

I august blev jeg færdig med 16 bøger.
- blandt disse var der 2 lydbøger, 2 billedbøger og en tegneserie. 8 var på engelsk.


Længste bog: Stormsøsteren - 560 sider
Længste lydbog: Snigmorderens kald - 39t 55m
Korteste bog: Danmarks Kongerække - 22 sider
Korteste lydbog: Løgnens hus - 9t 4 m

Bedste oplevelse:
Selvom der var mange gode bøger, var der faktisk ikke nogen der fik mig helt op at ringe. Men The Gates var blandt de bedste.

Største skuffelse:
Jeg havde forventet mere af Neil Gaiman og synes Chu-bøgerne var noget fesne.

I bagvendt læserækkefølge:
Løgnens hus - Elly Griffiths [anmeldereksemplar] **
The Gates - John Connolly *
Children of Blood and Bone - Tomi Adeyemi * / ***
The Surface Breaks - Louise O'Neill * / ***
Stormsøsteren - Lucinda Riley
The Girl Who Drank The Moon - Kelly Barnhill * / ***
Snigmorderens kald - Robin Hobb [anmeldereksemplar] **
Chu's First Day of School - Neil Gaiman * / ***
Chu's Day - Neil Gaiman * / ***
Lumberjanes: Beware the Kitten Holy - Noelle Stevenson * / ***
Den rebelske lady - Lisa Kleypas [lektørbog]
Happy family - Anne-Sophie Lunding-Sørensen [lektørbog]
Danmarks kongerække ***
Bud - Martin Jensen ***
The Unsung Heroes - Daphne Sheldrick *
Skærsild - Tomás Eloy Martínez [lektørbog]


* Læst/hørt på engelsk
** Lydbog / Mofibo
*** Lånt på biblioteket

Kommentarer

  1. Lyder nu dejligt med en tur sydpå. Jeg får også læst meget på turene i sommerferien, for de andre skal altid have en middagslur, og så kan jeg jo passende læse et par timer ekstra - aaah!

    Hvad syntes du om Children of Blood and Bone?


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er lidt både og. Den er god, men den gaber også over meget, og det går måske lidt for hurtigt med at komme videre i plottet

      Slet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen