Fødselsdagskonkurrence


I morgen bliver jeg 30 år gammel, og det skal da fejres!

Jeg vil derfor give én heldig vinder muligheden for én valgfri bog fra
SAXO, Plusbog eller Bookdepository til en værdi af op til 150 kr.
For at deltage skal du smide en kommentar og fortælle mig, hvilken bog du gerne vil vinde. 

OBS - du skal have dansk adresse for at deltage.
OBS OBS - Husk for guds skyld at skrive din mail adresse, så jeg kan kontakte dig hvis du vinder!

Vinderen findes den 17. september, hvor der trækkes lod i mellem alle deltagerne på bloggen og instagram.


* Denne konkurrence er ikke sponsoreret *

Kommentarer

  1. Jeg vil gerne vinde Brudstykker af Karin Slaughter.
    Min mail: lisbethmajas84@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Stort Tillykke med Fødselsdagen og det skarpe hjørne.

      Slet
  2. Jeg vil få en af mine bedste veninder til at rådgive mig i valg af bog, da hun kender mig og min smag så godt.
    Vestergaard1987@gmail.com
    Og tillykke med fødselsdagen min søde Iben. ����

    SvarSlet
  3. Tillykke med det skarpe hjørne :-)
    Selfies af Jussi Adler-Olsen
    Mail : circe@os.dk

    SvarSlet
  4. Jeg vil vælge Nikita Gills nye bog Fierce Fairytales. Tillykke med i morgen :)
    ireneejensen@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Hjertelig tillykke med de 30 år <3
    Bliver jeg den heldige vinder, vil jeg gerne vinde The Little Book of Hygge af Maik Wiking :-)
    https://www.saxo.com/dk/the-little-book-of-hygge_meik-wiking_hardback_9780241283912
    Min mailadresse er Lolesendk@gmail.com

    SvarSlet
  6. Tillykke med dagen. Ønsker Heksens kald af Mette Sejrbo
    Jennylilywhite@gmail.com

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med de 30 år!🇩🇰🇩🇰🇩🇰 hip hip hurra! Så runder du et skarp hjørne. Håber du får en rigtig god dag😉❤
    Jeg ønsker mig den nyeste bog af Kendare Blake, da jeg slet ikke kan vente med få den serie færdig! Syntes den er så god!
    M.v.h. Malene Erika (maleneeek@hotmail.com)

    SvarSlet
  8. Stort tillykke med fødselsdagen :) Jeg ønsker mig "Alt eller intet" ad Simona Ahrnstedt.
    Mvh. else1980@hotmail.com

    SvarSlet
  9. TILLYKKE med fødselsdagen, og velkommen til dit fjerde årti :-D
    Jeg ønsker mig "Little Moments of Love" af Catana Chetwynd (bookdepository).

    Knus Maria (maria.elmvang at gmail)

    SvarSlet
  10. Tillykke med din fødselsdag :) Det kunne være fedt at vinde "The Queen's Choice" af Cayla Kluver, fra Bookdepository.
    jenniferolsen12 @ gmail.com

    SvarSlet
  11. Tillykke med fødselsdagen����
    Jeg er ny på bloggen, men har i sinde at hænge på, da du har et fedt bagkatalog af titler jeg stadig mangler at tjekke ud.
    Skulle jeg blive udtrukket vil jeg gerne have 3. Bog i denne total anbefalesværdige serie. Jeg har ikke før set en sci fi historie præsenteret på denne måde. Det virkede skræmmende og dragende på samme måde første gang jeg kiggede i den.
    https://www.bookdepository.com/Obsidio-Illuminae-files-part-3-Amie-Kaufman/9781780749839?ref=grid-view&qid=1536375249563&sr=1-3

    SvarSlet
  12. Endnu et stort tillykke med fødselsdagen - jeg håber, at den var skøn! <3

    Jeg ville elske, at kunne tilføje "Mio, min Mio" til min samling (https://www.saxo.com/dk/mio-min-mio_astrid-lindgren_indbundet_9788702169355) :-)

    Min mail er: hulgaard92@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Tillykke med dagen
    "Alt eller intet" ad Simona Ahrnstedt

    blomsthamster@gmail.com

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen