Vind Vi var løgnere - KONKURRENCE




Så er den her - Vi var løgnere af E. Lockhart blev udgivet den 25. maj af forlaget Høst og Søn, og selv samme forlag har været så flinke at sponsorere en lille konkurrence, så nu kan du vinde bogen lige her!

Du kan læse min engelske anmeldelse af We were liars, hvis du lige skal overbevises, men kort fortalt er det en super velskrevet ungdomsbog med et plot, der gør det umuligt at fortælle, hvad den handler om uden at spoile det hele. Jeg gav den 5 stjerner med fuld skrue.


For at deltage i konkurrencen skal du bare skrive en kommentar til indlægget her, og du må meget gerne fortælle om en løgn, du selv engang har fortalt (men det er ikke noget krav, jeg er selv verdens dårligste løgner og er efter en hel dag stadig ikke kommet på en eneste god historie)

Husk også at skrive din mail adresse så jeg kan få fat i dig hvis nu du er den heldige vinder.
(Hvis du virkelig vil gøre en pige glad, så kan du også følge migbloglovin / facebook / instagram / twitter )

Jeg trækker lod blandt de deltagende søndag den 21. juni - så er der lige til sommerlæsningen :)

OBS du skal have en dansk adresse for at deltage


Kommentarer

  1. Uha! Det må nok være de utallige gange jeg har kigget på min elskede far med dådyrøjne og sagt: "Nej far, vi skal ikke bruge bilen til noget dumt!"
    Womanwhoreads@gmail.com

    SvarSlet
  2. Engang til 1.april bildte jeg en veninde ind at man kunne gå op i Blockbuster og få en stor pap-figur af Mads Mikkelsen (vi var/er store fans af ham) og vi gik helt derop, inden jeg fortalte hende sandheden....

    Line_dalbro_schaumann@hotmail.com

    SvarSlet
  3. Jeg er virkelig også verdens dårligste løgner, så har desværre ingen løgnehistorier at fortælle om :)

    karinalindxd@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Hmmm jeg kan kun komme på den med at jeg havde sagt til ungerne at når isbilen ringer med klokken, så er det fordi de har udsolgt (de troede på den et stykke tid, men er det 100 % ovre ;)) :)

    Camilla_hovej@hotmail.com

    SvarSlet
  5. Jeg er heller ikke ret god til det der med løgne. Jeg kan simpelt hen ikke holde masken i længere tid.

    kath.dkk (a) gmail.com

    SvarSlet
  6. Det er lidt sjovt for vi prøver jo at opdrage vores børn til ikke at lyve og alligevel binder vi dem løgnehistorier om tandfeen og Julemanden på ærmet.

    bnbach@mail.dk

    SvarSlet
  7. Jeg har længe skulle lyve for min kæreste, da jeg skulle afholde surprise for ham :)

    Sille_weis@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Fedt!.. "Hej chef... Kommer ikke i dag, for jeg er sååå dårligt"

    nesrual@gmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg blev faktisk forelsket i min kæreste pga en løgn :-D Vi mødtes en nytårsaften, og jeg vidste ikke, hvad han hed, men ville vildt gerne i kontakt med ham. Så da vi begyndte at spille drukspil tænkte jeg, at jeg ville få ham til at drikke. Jeg spurgte derfor, hvad han hed. "Sebastian" sagde han, og jeg skynder mig at sige "Sebastian skal drikke!". Det ender så bare med, at det er en helt anden fyr der drikker. Jeg var flad af grin, og fik til sidst lokket både det rigtige navn og telefon nummer ud af min kæreste. :-)

    Krydser fingre for, at jeg bliver den heldige vinder af den spændende bog!
    - Katja, katjalavendelhaven@hotmail.com

    SvarSlet
  10. Åh, det der med løgne er ikke helt mig :P Men ofte når min kæreste og jeg skal på "shoppetur", kan jeg godt finde på at sige til ham "Neeeeej, jeg skal ikke have ret mange bøger i dag", velvidende, at jeg skal have MEGA mange bøger. Men hvordan skal jeg ellers få ham lokket med? :P

    carolinethomassen@gmail.com

    SvarSlet
  11. Har aldrig været god til det der med at lyve,meeen da jeg havde født min datter for 15 år siden kom mine to små niecer på ca 5 og 7 år op for at se hende,da min datter er mulat har hun jo en lækker gylden farve og det var de lidt betaget over og spurgte hvorfor hun var så brun,hvortil jeg svarede at det er hvad der sker når man spiser for meget chokolade og lakrids når man har en baby i maven,det smitter simpelthen af på babyen!! Det skal lige siges at jeg skyndte mig bagefter at sige det bare var for sjov og så forklare dem at det jo var fordi hendes var var mørk :-)

    circe@os.dk

    SvarSlet
  12. Den mest brugte løgn jeg nogensinde har fortalt er "Jeg har det fint" selvom man har en af de dårlige dage hvor man bare vil ligge i sin seng, ret kedelig løgn.

    jenniferolsen12@gmail.com

    SvarSlet
  13. Den sidste løgn jeg har fortalt, er til en lille dreng på 3 år. Han kiggede interesseret på min gravide mave og spurgte, hvordan babyen dog var kommet derind. Svarede at jeg havde slugt den, og lod pænt hans far forklare om blomsten og bien :-)

    Ville elske at vinde og læse denne bog. Min mail er stine_andersen@ofir.dk

    SvarSlet
  14. Åh, jeg er virkelig dårlig til at lyve. Især når man spiller Meyer - jeg smiler alt for meget og kigger væk, så har efterhånden vænnet mig til kun at spille det med fremmede, som ikke ved hvor dårlig jeg er til at lyve :)

    Min mail: annkristinehald@gmail.com

    SvarSlet
  15. Jeg kan ikke lige komme i tanke om en løgn, men jeg vil meget gerne vinde alligevel. ;)

    SvarSlet
  16. Jeg kan ikke lige komme i tanke om en løgn, men jeg vil meget gerne vinde alligevel. ;)

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen