Book Haul #21 - Bogudsalg 2016

Tænkte jeg for en gangs skyld ville lave en book haul inden for en ordentlig tidsramme siden sidst - men så fik jeg samlet alle de bøger jeg har erhvervet mig siden sidst - og jeeesus. Der var mange.

Hele 27 bøger har jeg formået at skrabe til mig i løbet af godt og vel en måneds tid.

4 er fra Kenya, 12 er fra Arnold Buscks udsalg (hvoraf de 2 var en gave mod at de får en anmeldelse, 3 er lektørbøger, 1 er et anmeldereksemplar (tak til Politikens Forlag!) og 6 er fra den lokale genbrugsbutik. Den sidste er købt via Saxo.

Jeg vil ikke drukne jer yderligere i ord - billederne taler vist fint for sig selv :)

Septimus Heap serien - Angie Sage, An African Love Story - Daphne Sheldrick, The Gates - John Connolly, A long way gone - Ishmael Beah, Farmer Boy - Laura Ingalls Wilder, Fahrenheit 451 - Ray Bradbury, The Double - Fyodor Dostoyevsky, Fight Club - Chuck Palahniuk, Hungersnød - Aki Ollikainen, Ideen om os - Dorte Holm, Flokdyr - Dorte Holm, Alt det lys vi ikke ser - Anthony Doerr, Noget om Grace - Anthony Doerr, Retsmedicineren - Jørgen Lange Thomsen, Calamity - Brandon Sanderson, Under en strålende sol - Khaled Hosseini, Det lille hus i den store skov - Laura Ingalls Wilder, De 5 som redningsmænd - Enid Blyton, De 5 på vinterferie - Enid Blyton, Jan: En detektiv på fjorten - Knud Meister, Jorden rundt i 80 dage - Jules Verne.

Kommentarer

  1. Hold da op et bookhaul! :D Skønt med så mange nye bøger! :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Helt vildt så mange jeg har fået samlet på så kort tid - og har pga et par Saxo ture og krimimesse allerede nok til en ny haul igen xD

      Slet
    2. Helt vildt så mange jeg har fået samlet på så kort tid - og har pga et par Saxo ture og krimimesse allerede nok til en ny haul igen xD

      Slet
  2. Åh, en masse nye bøger! Sikke et bogeventyr :'D

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen