Maj 2017

Hold da nu lige helt ferie. Maj har været barsk! men på den gode måde. Jeg overtog nemlig nøglerne til mit nye hus og i første weekend af måneden flyttede jeg ind. Lige siden har jeg rendt rundt i cirkler, pakket ud, malet, sat på plads, slået græs og luget køkkenhave. Det er hårdt - men jeg elsker det :) Jeg glæder mig til snart at tage nogle gode billeder og vise det hele lidt frem.

Jeg har ikke fået læst det helt store i maj, har simpelthen ikke siddet stille længe nok til det, men Harry Potter lydbøger med Stephen Fry som oplæser er nok noget af det dejligste, der er sket for mig i denne måned. Jeg lytter løs mens jeg ordner haven, mens jeg maler og så videre. Nostalgi og råhygge! (Men hold da nu lige op hvor er bog 4-7 lange! 20-30 timer!!)

I maj blev jeg færdig med 11 bøger.
- blandt disse var der 5 lydbøger og 1 billedbog. 4 bøger var på engelsk.


Længste bog: I det øjeblik, var jeg din - 399 sider
Længste lydbog: Harry Potter and the Goblet of Fire - 20t 54m
Korteste bog: Willys værksted - 32 sider
Korteste lydbog: Harry Potter and the Philosopher's Stone - 8t 44m

Bedste oplevelse:
Harry Potter sådan helt generelt :)

Største skuffelse:
Ingen bøger har skuffet mig i denne måned, men Bølleschæferen og pjoklederen bliver jeg nok aldrig storfan af.

I bagvendt læserækkefølge:
En uskyldig løgn - Sabine Durrant [lektørbog]
Harry Potter and the Goblet of Fire - J.K. Rowling * / **
Verden ifølge Bølleschæferen og pjoklederen - Per Lau Jensen [lektørbog]
Harry Potter and the Prisoner of Azkaban - J.K. Rowling * / **
Harry Potter and the Chamber of Secrets - J.K. Rowling * / **
I det øjeblik, var jeg din - Mhairi McFarlane [anmeldereksemplar]
Harry Potter and the Philosopher's Stone - J.K. Rowling * / **
Willys værksted - Chris Riddell ***
Hver dag starter det forfra - Line Kjeldsen Jensen [lektørbog]
Den rette mand - Lee Child [anmeldereksemplar] **
Spionen - Paulo Coelho [lektørbog]

* Læst/hørt på engelsk
** Lydbog / Mofibo
*** Lånt på biblioteket

Kommentarer

  1. Det er altså hyggeligt med en genlæsning af Harry Potter bøgerne. Det overvejer jeg også at gøre - måske omkring juletid? Eller i hvert fald begynde på det der :-)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
  2. Jeg er også igang med at genlæse Harry Potter bøgerne ved hjælp af lydbøger og jeg er efterhånden halvvejs med Goblet of Fire! Det er simpelthen så hyggelig og en fin måde at besøge historien på igen :)
    Det lyder dog umiddelbart som en måned med masser af milepæle nået - tillykke med huset! Jeg glæder mig til at vi får et lille smugkig.

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen