Book Haul #38 - Juni

Juni måneds book haul bærer præg af, at jeg har haft travlt med at bruge mine penge på andre ting end bøger (såsom en bil, der pludselig skulle have den helt store reparation og andre uforudsete regninger, der har tvunget mig til at ignorere alle lokkende emails fra SAXO med tilbud om rabat)

Men 4 bøger er det da blevet til, og det er 4 rigtig gode af slagsens!

Der er lektørbogen Ønskemageren af CJ Redwine fra TURBINE forlaget. En selvstændig fortsættelse på Skyggernes dronning. (Og jeg kan godt lige afsløre, at den er virkelig god!)

Politikens forlag har sendt mig et anmeldereksemplar af Jesper Steins nyeste bog om Axel Steen, og jeg glæder mig helt vildt til at læse PAPA, der udkom den 8. juni. (Jeg fik faktisk bogen den 30. maj, så teknisk set burde jeg have vist jer den i sidste måneds book haul --- men det glemte jeg, så bedre sent end aldrig, ikke?)

Fra forlaget Carlsen har jeg fået et anmeldereksemplar af Ravnenes hvisken 2 af Malene Sølvsten - og bog 1 var så god, at jeg næsten ikke tør gå i gang med toeren af frygt for den ikke lever op til mine forventninger. Har endda med vilje undgået alle andres anmeldelser, så jeg ikke har den mindste idé, om hvad jeg kan forvente!

Og sidst men ikke mindst; en bog jeg egentlig allerede har vist jer i mit Harry Potter Hurra indlæg -- 20 års jubilæums udgaven af Harry Potter og de vises sten i mine egne Hufflepuff farver. Det er den eneste bog, jeg selv har købt i denne omgang, og den blev købt via Book Depository, der for en gangs skyld var billigere end SAXO.

Har du anskaffet dig nogle gode bøger? Og hvad glæder du dig mest til at læse her i sommeren?

Kommentarer

  1. En bil er også en pæn stor udskrivning :D

    Jeg ved faktisk ikke, hvad jeg glæder mig mest til at læse, men jeg håber på at få læst nogle gode sci-fi-bøger. Her har jeg samlet et rimelig bredt udvalg :)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
  2. Det er så lækkert med en ny bil, men ja så skal man jo spare andre steder :-)
    Jeg glæder mig meget til, at læse "Ønskemageren" :-). Jeg prøver igen at begrænse mine bogkøb, og har indtil nu kun bestil en bog i denne månede - men der er jo også en del dage til, at den er slut, så er spændt på at det holder ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ny bil?? I wish, det var den gamle der skulle repareres for næsten 10k :/

      Slet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen