Book Haul #25 - den beskedne

Ganske få bøger er det blevet til siden sidste haul. Eller. Altså det var det i hvert fald indtil jeg fik foræret 3.


Først gaverne:
1) Far var så sød at tage en fransk udgave af Harry Potter 1 med hjem til mig (jeg har fået den uoriginale geniale ide at samle på HP bøger på forskellige sprog)
2) Min søster og hendes familie har været på ferie i USA og havde to dejlige romaner med hjem til mig - Lisa Genovas Stadig Alice (som jeg har ejet tidligere, er jeg 100% sikker på, men som er totalt væk) + Nicholas Sparks' The Lucky One (bonus info: jeg har aldrig læst en Sparks bog!)

Lektørbøger:
4 er det blevet til. Smukke Belgravia af Julian Fellowes. Lærlingen af Tess Gerritsen (en fantastisk krimiserie!), David Garmacks Det fjerde menneske, der er fuld af spænding og action, og  Den spanske pave af Torben Hangaard, som handler om Borgia familien.

Eneste anmeldereksemplar i denne omgang er nyeste skud på Jesper W Lindbergs stamme i Myter og mysterier serien; denne gang om Bigfoot og Yetien.
Der skulle egentlig have været to bøger mere her - men PostDK  har formået atter at miste to bogpakker. Et signeret(!!!) eksemplar af Ravnenes Hvisken af Malene Sølvsten og Mørke vande af Jennifer Donnelly. Mor er ikke bare skuffet, mor er super rasende.

EDIT! - Ravnenes Hvisken dukkede op efter jeg havde taget alle billederne til dette indlæg. HURRA! (I kan se en video på facebook, hvor pakken åbnes)

Jeg har på en eller anden magisk måde formået kun at købe to bøger siden sidst. Nu har jeg jo selvfølgelig også brugt enhver anden krone, jeg ejer på lejlighed og møbler, så det går vel lige op. De to hjemkøbte bøger er Midnight Crossroad og Day Shift af Charlaine Harris.

Kommentarer

  1. Dejlige bøger :) Godt du fik Ravnenes Hvisken til sidst.

    SvarSlet
  2. Godt at se at Ravnenes Hvisken endelig nåede ordenligt frem til dig i sidste ende :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var også super lykkelig da den endelig nåede frem :D

      Slet
  3. Jeg vil så gerne læse Belgravia, og glæder mig til din anmeldelse af den ( hvis vi er så heldige der kommer en ?)

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen