Juni 2016

Jeg er flyttet! Det er all over instagram, og lige om snart får i også et indlæg her på bloggen, men hovedsagen er - jeg har langt om længe fået mig en lejlighed to call my own igen :D

Hvad er der ellers sket? Noget ret stort.

Jeg har nemlig fået fast arbejde.
Om præcist en måned starter jeg i ny stilling på Vesthimmerlands Biblioteker. Randers Bibliotek har været jordens bedste og dejligste arbejdsplads, men desværre kun som forlænget vikariat. Jeg glæder mig vildt til at starte på et nyt eventyr og lære mine nye kollegaer og arbejdsplads at kende :)

Hurra for mig.



I juni blev jeg færdig med 16 bøger.
- blandt disse var der 10 lydbøger. 2 var på engelsk.


Længste bog: Kampen om sommersværdet - 559 sider
Længste lydbog: Samleren - 12t 48m
Korteste bog: Ottoline på kostskole - 170 sider
Korteste lydbog: Belgravia 9 - 1t 15m

Bedste oplevelse:
Wonder - wow for en sød bog!

Største skuffelse:
Calamity havde jeg håbet på ville slutte Reckoners serien af med et fedt brag, men den fangede mig slet ikke som de to andre.

I bagvendt læserækkefølge:
Wonder - R.J. Palacio **
Lærlingen - Tess Gerritsen [lektørbog]
Belgravia 11, Arv - Julian Fellowes **
Belgravia 10, Fortiden vender tilbage - Julian Fellowes **
Belgravia 9, Fortiden er et fremmed land - Julian Fellowes **
Hollow City - Random Riggs **
En ny tid - Ida Jessen **
Belgravia 8, Livsvarig indtægt - Julian Fellowes **
Engletræet - Lucinda Riley [anmeldereksemplar]
Kampen om sommersværdet - Rick Riordan
Belgravia 7, Forretningsmand - Julian Fellowes **
Samleren - Paul Cleave **
Calamity - Brandon Sanderson *
Ottoline på kostskole - Chris Riddell
Amy & Roger's Epic Detour - Morgan Matson *
Vilde Bølger - Jennifer Donnelly [anmeldereksemplar] **


*Læst/hørt på engelsk
** Lydbog

Kommentarer

  1. Tillykke med dit nye arbejde, og med din nye lejlighed.

    SvarSlet
  2. Tillykke med både arbejde og lejlighed, hvor skønt, når tingene flasker sig.
    Og du har læst "Wonder" ... Er den ikke bare skøn? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er virkelig gået godt :) Den er fantastisk!!

      Slet
  3. Kæmpe stort tillykke med både det nye hjem og det nye job, det er vist hvad man kan kalde en god start på sommeren! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak :) ja det må man virkelig sige!

      Slet
  4. Stort tillykke med både arbejde og boligsituation! Hvor må det være dejligt, at det hele falder på plads :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Caroline :) Ja det er virkelig fedt ^^

      Slet
  5. Stort tillykke med job og lejlighed! Det lyder skønt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Er også helt over the moon :)

      Slet
  6. Tillykke med dit nye arbejde, gid det var mig :D Og elsker snapchat billederne :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :) Krydser fingre for det også snart bliver din tur!

      Slet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen