Book Haul #33 - Januar

Hidtil i 2017 har en fin stak bøger langsomt vokset sig højere og højere.



Arnold Busck inviterede til førudsalg den 4. januar og der havde jeg den ret forunderlige oplevelse af at være den eneste kunde i butikken i Aalborg Storcenter efter lukketid. Jeg havde sat mig for ikke at tage andet med hjem end det absolut nødvendige og faldt pladask for 4 flotte bøger, hvoraf de 3 er venligst sponsoreret af AB.

Forlaget Alvilda har atter forsynet mig med næste bog i Vandflammens Saga af Jennifer Donnelly - Havets Magi er fjerde og sidste (tror jeg) bog i serien. Glæder mig SÅ meget til at se hvad der nu skal ske :)
Herudover har de også sendt mig Dødens Mærker af Veronica Roth, som jeg også er meget spændt på at se nærmere på.

Turbine forlag har sendt mig 3 bøger, som jeg ikke tidligere er stødt på, og særligt Bone Gap af Laura Ruby lyder ganske lovende.

Jeg har selv købt en enkelt bog - I Hate Fairyland 2 af Skottie Young


Det var januars book haul - 10 spændende bøger alt i alt :)

Kommentarer

  1. Dejlig stak! Glæder mig til at læse I Hate Fairyland 2. Var den god?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var faktisk lidt skuffet. Den har ikke helt så meget kant og føles mere flad.

      Slet
    2. Øv. Så gør det vist ikke noget at jeg venter lidt med at få den læst.

      Slet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen