Januar 2017

Så fik vi taget hul på 2017, og januar strøg forbi i hastigt tempo. Jeg sluttede desværre måneden med et par sygedage, men har ellers gjort et godt forsøg på at leve op til mit nytårsforsæt om sundere livsstil og meget mere motion.

I januar blev jeg færdig med 16 bøger.
- blandt disse var der 5 lydbøger og 4 børnebøger, 1 billedbog og to graphic novels. 6 var på engelsk.


Længste bog: Morning Star - 544 sider
Længste lydbog: The Kingmaker's Daughter - 15t 7m
Korteste bog: Græd Blot Hjerte - 32 sider
Korteste lydbog: Bridget Jones's Baby - 4t 5m

Bedste oplevelse:
Bridget Jones's Baby er så rendyrket Bridget - det var sådan en fornøjelse atter at være tilbage i hendes univers!

Største skuffelse:
Adulthood Is a Myth fungerede ikke rigtig for mig i bogform. Jeg holder af Andersen's tegneserier strøet ud over internettet, men det falder på en eller anden måde lidt til jorden, når man sidder med dem samlet i hånden.

I bagvendt læserækkefølge:
Det er ikke mig, det er dig - Mhairi McFarlane
En flamme i natten - Sabaa Tahir [anmeldereksemplar]
Bridget Jones's Baby - Helen Fielding * / **
Græd Blot Hjerte - Glenn Ringtved ***
Naboparret - Shari Lapena [anmeldereksemplar]  **
The Kingmaker's Daughter - Philippa Gregory * / **
Morning Star - Pierce Brown *
Måske en dag - Colleen Hoover [anmeldereksemplar] **
I Hate Fairyland, Vol. 2 - Skottie Young *
Line Grøn - Nina Rafael [lektørbog]
Romeo og Julie - Caroline Plaisted ***
Macbeth - Caroline Paisted ***
Julius Caesar - Timothy Knapman ***
Hamlet - Timothy Knapman ***
Adulthood Is a Myth - Sarah Andersen * / ***
Mr. Mercedes - Stephen King * / **

* Læst/hørt på engelsk
** Lydbog / Mofibo
*** Lånt på biblioteket

Kommentarer

  1. Hm, jeg bør ønske mig En Flamme i Natten i fødselsdagsgave, så jeg snart kan få den læst. Hvorfor er der så mange bøger, jeg gerne vil læse på én gang!? :D


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
  2. Jeg har længe kigget på Adulthood is a Myth. Jeg tænker det er sådan en der skal ligge som opslagsbog på sofabordet, og ikke læses ud i en køre.

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen