Book Haul #34 - Februar



Åha. Så gik endnu en måned og atter har jeg troligt lagt alle nye bøger siden sidst i en bunke, pænt afventende til de er blevet fotograferet i samlet flok - og her er de så :) 14 bøger er det blevet til (og faktisk én til, men den kom for sent til at komme med på billederne, så den må vente til marts haulen).

Der er 2 bøger fra Bog&Ide's udsalg (Han er tilbage og 100 steder du aldrig kommer til at besøge), 1 tegneserie jeg bare måtte eje selv (NIMONA), 2 lektørbøger (Kongens brev og Den forgyldte baby), og hele 9 anmeldereksemplarer.
Tellerup har atter forgyldt min hverdag med Myter og Mysterier, denne gang om Jack the Ripper (anmeldelsen kommer på næste torsdag!), Gyldendal har sendt mig dobbelt op på lækker YA fantasy med både Sværd af Glas (efterfølgeren til Rød Dronning) og Et Rige af Torne og Roser. Jentas har givet mig en dosis spænding med Bag Lukkede Døre samt nyeste Jack Reacher thriller, Den Rette Mand. HarperCollins Nordic har prikker til min rejselyst med ikke bare én men begge bøger i The lonely hearts travelclub serien om henholdsvis Indien og Thailand. Og endelig har LOVEBOOKS tænkt, at kærlighed skulle der til og sendt mig Skrøbelige Skønhed og Ti Små Åndedrag. Tusind tusind tak!

Kommentarer

  1. So many awesome books this week. I hope you love all of your new books.

    Grace @ Books of Love

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen