Giveaway - LUKKET

I anledning af Krimimessen den 1. og 2. april, har jeg arrangeret en lille giveaway!

❤ Du kan vinde et eksemplar af Chris Carters allernyeste bog i Robert Hunter serien, Mordoffer
Bogen  er den 8. i serien og udkom den 7. marts.

For at deltage skal du skrive en kommentar til indlægget her og husk for guds skyld at skrive din emailadresse, så jeg kan kontakte vinderen! Du skal desuden have dansk adresse for at deltage.

Du må hjertens gerne følge mig på facebook / instagram / twitter men det er intet krav.

 Jeg trækker en vinder blandt de deltagende fredag den 31. marts! 
Giveawayen er nu lukket og vinderen kan ses her.



Efter en hård uge glæder Tanya Kaitlin sig til en afslappende aften hjemme, men da hun træder ud af badet, hører hun sin telefon ringe. Videoopkaldet er fra hendes bedste veninde, Karen Ward. Da Tanya besvarer opkaldet, begynder mareridtet. Karen er kneblet og bundet til en stol i sin egen stue.

Hvis Tanya afbryder opkaldet, eller hvis hun ser væk fra kameraet, vil hun blive den næste, siger den dybe, raspende dæmoniske stemme i den anden ende. Til gengæld får hun muligheden for at redde Karen ved at svare rigtigt på to spørgsmål, som den dæmoniske stemme stiller hende – to spørgsmål, der burde være nemme …

Hunter og Garcia får overdraget sagen og kastes hovedkulds ud i en malstrøm af ondskab, idet de sætter jagten ind på en morder, der ubemærket finder sine ofre på de sociale medier og sender dem anonyme trusselsbreve, inden han til sidst slår til.


Bog venligst skænket af forlaget Jentas.

Kommentarer

  1. Jeg er vild med Chris Carters bøger, så jeg håber meget, at jeg vinder " Mordoffer".

    SvarSlet
  2. Sikke en lækker giweaway 😍

    SvarSlet
  3. Eeeelsker Chris Carters bøger og for min egen skyld(og ikke Guds ;-) ) er mailadresse: circe@os.dk Pøj-pøj til alle :-)

    SvarSlet
  4. Åh, den vil jeg gerne vinde. Jeg har læst de syv forrige og de er såååååå gode (bortset fra de mareridt der følger med ��).
    Min mailadresse er tanja.tybring@gmail.com

    SvarSlet
  5. Aaah, det var her jeg skulle skrive. :-) Tillykke igen med jubilæet, og jo tak, den vil jeg da gerne vinde. Så må vi se om manden når at læse den før mig. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Suk ... gammel og distræt jeg er .... info@anikaeibe.dk

      Slet
  6. Åh, den gad jeg godt at vinde! Har kun nået at læse de første 5 bøger, da børn og arbejde tager for meget af min tid 😂 Men var VILDE med dem 😍🙌🏻👏🏻

    Jeanetterosenvind@gmail.com

    SvarSlet
  7. Dejlig giveaway! Elsker hendes bøger og glæder mig virkelug til at læse denne! :)
    Min mail: adil.mirzakhanova@gmail.com

    SvarSlet
  8. Elsker Chris Carters bøger. Jeg hørte engang en Stalker som lydbog i mit lokale fitnesscenter, mens jeg var ved at løfte vægte. En veninde kom op til mig bagfra og lagde en hånd på min skulder. Tvivler på jeg nogensinde har hoppet så højt til fitness før og jeg var også lige ved at tisse i bukserne.

    Om end Chris Carter på denne måde skræmmer livet af mig, så kan jeg slet ikke vente med at læse denne nye bog!

    e-mail: kontakt@gittesmonologer.dk

    SvarSlet
  9. Den vil jeg meget gerne læse, for det lyder som en rigtig god krimi <3

    E-mail: Lolesendk@gmail.com

    SvarSlet
  10. Hej
    Jeg er vild med Chris Carter så bogen ville være kærkommen.
    Bjornschramm@gmail.com

    SvarSlet
  11. Jeg mødte ham, da han var på krimimessen sidst og han er bare så flink :-)
    Jeg ved ikke om, hvis jeg skulle være så utrolig heldig at vinde, om man har mulighed for, at modtage den på krimimessen, så jeg (hvis jeg er heldig, at vinde selvfølgelig) kunne få den signeret af ham der :-)
    Min mail adresse er:
    charlotte1977_1@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Super forfatter hvis man er til det blodig. 🔪
    Moelgaardmette@gmail.com

    SvarSlet
  13. Uhh - jeg glæder mig til at komme i gang med hans bøger.
    Hemo1978@hotmail.com

    SvarSlet
  14. Nu har jeg snart hørt og set så mange anbefalinger af Chris Carters bøger, så jeg må hellere se at komme igang :-)

    SvarSlet
  15. Han skriver meget spændende og umulig at gætte hans plot før til sidst...sonjabech@hotmail.com

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen