Book Haul #40 - August


Hold da nu lige op. 22 bøger. Så er det boglige efterår skudt i gang! Forlagene har atter været utroligt generøse, og jeg svømmer rundt i bøger og ved næsten ikke hvor jeg skal starte 




CICERO har været noget så søde og sendt mig efterfølgeren til Snigmorderens lærling.
Kongelig snigmorder af Robin Hobb udkom den 7/9.

Gyldendal har forsynet mig med den længe ventede 3. bog i Red Queen serien.
Kongens lænker af Victoria Aveyard udkom den 5/9.

Flamingo har sendt mig en bog af en forfatter, jeg tit har kigget længe på, men aldrig har fået læst.
Løgneren af Nora Roberts udkom den 1/4.

Politikens forlag har sendt mig to spændende bøger i løbet af august.
Kunsten at være normal af Lisa Williamson udkom den 9/8, og anmeldelsen kommer på tirsdag.
Drømme på flugt af Elisabeth Laird udkom den 22/8.

Tellerup har også tyvstartet på september og sendt mig 3. bog af SPEKTRUM serien.
Ursiderne af Nanna Foss udkommer den 16/9.

Turbine har sendt mig en dansk og en finsk bog, jeg nok aldrig var stødt på af mig selv, men de lyder interessante :)
Det store glidefald af Peter H Fogtdal udkom den 1/9.
Udflugt med urne af Roope Lipasti udkom den 25/8.

Alvilda har suppleret mig med endnu en ungdomsbog.
Annes nye liv af Alyson Nöel udkom den 1/8-16.

LOVEBOOKS sendte en overraskelsesgave i form af denne blå fine bog.
Alias Alex af Jenn Bennett udkom den 8/9.

Jeg har også selv været ude at handle lidt - og her i blandt kunne jeg ikke holde mig tilbage da jeg fandt fem skønne genbrugsbøger af Milly Johnson. Her er Afternoon Tea at the Sunflower Café, Sunshine over Wildflower Cottage, It's Raining Men, The Queen of Wishful Thinking og The Teashop on the Corner.

I Spanien fortsatte jeg med min (nye) tradition - som alternativ souvenir køber jeg et eksemplar af Harry Potter og de Vises Sten, når jeg er på ferie :) Jeg har hidtil denne og en udgave på fransk. (Den fandtes desværre ikke på Swahili i Kenya).

På Kulturmødet i Mors fik jeg Den der råber lyver af Lea Korsgaard, som jeg glæder mig til endelig at kigge nærmere på.

Længeventet kom den endelig - 3. installation i Dunk and Egg serien, The Mystery Knight af George RR Martin, Ben Avery og Mike S Miller. Anmeldelsen kommer senere næste uge.

Sidst men ikke mindst har jeg købt efterfølgerne til A Court of Torns and Roses af Sarah J Maas :) A Court of Wings and Ruin og A Court of Mist and Fury.

Jeg har også haft fornøjelsen af 2 fysiske lektørbøger i denne omgang (jeg magter ikke at begynde også at vise e-bøgerne ;).
Drømmemestrene af Imbolo Mbue fra Hr. Ferdinand og Fordele og ulemper ved at huske af Val Emmich fra Politikens forlag.


Hvilken bog glæder du dig mest til at læse?

Kommentarer

  1. Wow... just.... wow... :-)
    Jamen så kommer du da ikke til at kede dig den næste måneds tid :D

    God weekend!


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
  2. Kan du så komme i gang med Alias Alex. Jeg synes den var helt fantastisk, en bog jeg forventer at genlæse senere hen. Vil gerne høre din mening om den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den ligger helt klart højt på listen :)

      Slet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen