Fødselsdagsgiveaway - LUKKET

Hip hurra, det' min fødselsdag. Det er i dag den dag jeg kom frem og sa': 

Vi skal sgu da ha' en giveaway!

Jeps, så blev jeg 29 år på en helt almindelig og sikkert ganske kedelig torsdag. Men enhver dag kan gøres lidt mere magisk og sjov med muligheden for at vinde et par lækre bøger!

❤ Du kan vinde to dejlige bøger - Mig før dig og Det sidste brev fra din elsker af Jojo Moyes. 
Jeg ELSKER disse to bøger af Moyes og vil derfor gerne dele dem med jer.

For at deltage skal du skrive en kommentar til indlægget her og husk for guds skyld at skrive din emailadresse, så jeg kan kontakte vinderen! Du skal desuden have dansk adresse for at deltage.

Du må hjertens gerne følge mig på facebook / instagram / twitter men det er intet krav.

 Jeg trækker en vinder blandt de deltagende allerede lørdag den 16. september! 



Kommentarer

  1. Stort tillykke med dagen! :D Jeg håber du får en fantastisk dag. Jeg elskede Mig før dig, men har aldrig læst den anden :)

    samhain4000@gmail.com

    SvarSlet
  2. Tillykke med fødselsdagen !!! :D ih, nogle fine præmier!

    Lunalarsen88@gmail.com

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med den - håner den bliver fantastisk

    Lotte_juul_poulsen@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Tillykke med fødselsdagen ����

    karinaborch@outlook.dk

    SvarSlet
  5. Kæmpe tillykke med fødselsdagen, håber den er/bliver super skøn og at du vil blive forkælet :) Har selv "kun" læst 2 Moyes bøger men nøj de var gode, så kunne godt bruge flere fra hende på mine hylder

    Jennylilywhite@gmail.com

    SvarSlet
  6. Stort tillykke med de 29 år,håber du bliver godt forkælet,som du gør for os :-)

    Hilsen Susanne

    circe@os.dk

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med dagen! Hip hip hurraaaa ����

    Benteskou (a) Gmail.com

    SvarSlet
  8. Fornemt at du deler gaver ud på din fødselsdag :-) Tillykke. Håber du har haft en god dag.

    puttermor@hotmail.com

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen