Book Haul #46 - februar

Jeg er ekstra uheldig og er pr ramt af sygdom igen igen. Men heldigvis havde jeg et enkelt indlæg klar til weekenden, så vi sætter lige anmeldelserne på pause til næste uge, og så må I kigge på nye bøger indtil da ;)

Februar har været en ganske stille måned for min postkasse - "kun" 4 bøger er det blevet til. Det skal dog også siges at jeg har sat migselv og mit kreditkort i karantæne, og da jeg har alt for mange ulæste bøger i forvejen, vil jeg ikke bede forlagene om en helt masse medmindre det er rent guld :)

Første bog er en af dem, jeg tror er guld. Kragens kald af Leigh Bardugo. Den er blevet udgivet af CarlsenPULS den 15/2, som har været så søde at sende mig eksemplaret her :)

Next up, er Tempests and Slaughter af Tamora Pierce. Jeg troede egentlig hun var færdig med Tortall universet, men bogen er første i sin serie om Numair som barn! I'm so excited!! Den udkom den 6/2 hos Random House.

Jentas har sendt mig en krimi af en forfatter, jeg ikke kender, men de plejer at have et godt øje for gode krimier. Det drejer sig om Tavse skrig af Angela Marsons, der udkom i januar.

Sidst men ikke ... jo faktisk også mindst - er Gollum: How we made movie magic. Jeg lånte den på biblioteket, men da jeg faldt over den på en brugt-bogs-side til kun 40kr, så kunne jeg ikke dy mig ^_^

Kommentarer

Lån løs på eReolen