Book Haul #53 - oktober

20 bøger fandt vej til mig i oktober, og jeg skylder atter engang en stor tak til meget gavmilde forlag, der har sendt mig anmeldereksemplarer. De kommer her:


  • Vi har altid boet på slottet af Shirley Jackson fra Alhambra
  • Jomsviking af Bjørn Andreas Bull-Hansen fra Turbine
  • Fra nu af og for evigt af Julie Clausen fra Turbine



  • Livets lærdom af Nora Roberts [lektørbog]
  • Blodvejen af Stuart MacBride fra HarperCollins Nordic



  • Solo af Jesper Stein fra Politikens forlag
  • Rosie Hopkins Søde Jul af Jenny Colgan fra Rosinante & Co
  • Den brændende labyrint af Rick Riordan fra Carlsen



  • Tampen brænder af Matthew Arlidge fra Jentas
  • Intet mellemnavn af Lee Child fra Jentas
  • Glashuset af Rebecca Fleet fra Jentas
Jeg har også selv været lidt på handlen - jeg fik blandt andet et gavekort til SAXO i fødselsdagsgave og der købte jeg følgende:



  • Hell's Bells af John Connolly
  • Circe af Madeline Miller
  • Barren af Peter V Brett



  • Poppy Done to Death af Charlaine Harris
  • Last Scene Alive af Charlaine Harris
  • A Fool and His Honey af Charlaine Harris
  • Sleep Like a Baby af Charlaine Harris
  • All the Little Liars af Charlaine Harris
og sidst men ikke mindst fandt jeg denne skønhed via et tweet:



  • The Ravenmaster af Christopher Skalfe

Kommentarer

Lån løs på eReolen