Book Haul #55 - december

17 bøger fik jeg ind af døren i december, og jeg er som altid super glad for hver og én. Men hvornår mon jeg får dem læst??

Jeg hjalp Gyldendal med at udarbejde en håndfuld quiz spørgsmål om Game of Thrones universet til en konkurrence, og som tak fik jeg muligheden for at få nogle anmeldereksemplarer af lidt ældre dato samt et par helt nye udgivelser (jeps, jeg er billigt til salg)
  • Cæsar #5 - Guders blod af Conn Iggulden
  • Kvinder i kamp af Marta Breen
  • Red Queen #4 - Tordenkrig af Victoria Aveyard
  • Den Første Lov #2 - Før de bliver hængt af Joe Abercrombie
  • Den Første Lov #3 - Kongers sidste argument af Joe Abercrombie
Yderligere anmeldereksemplar stammer fra Jentas, der har været så elskværdige at sende mig endnu et par krimier til vinterkulden.
  • Kim Stone #2 - Onde spil af Angela Marsons
  • Jack Reacher #21 - Lærepenge af Lee Child
Jeg holder af at give mig selv julegaver (så er jeg sikret fine pakker under juletræet ;) og i år 'fik' jeg disse.
  • The Band #1 - Kings of the Wyld af Nicholas Eames
  • The Band #2 - Bloody Rose af Nicholas Eames
  • The Crimes of Grindelwald af JK Rowling
Malene på instagram gjorde mig opmærksom på en bog jeg bare måtte eje og med lidt hjælp lykkedes det endelig 
  • Ultimate Marvel
Sidst men ikke mindst lukkede jeg mine øjne og trykkede på 'køb' og så snakker vi ikke om hvad jeg måtte give for at få den komplette samling af Locke & Key serien af Joe Hill og Gabriel Rodriquez. Men den er værd en krone værd!

Kommentarer

  1. Uh! Locke & Key er en skøn serie. Skulle lige vænne mig til den i starten, men den blev bare bedre og bedre :-)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja den er fantastisk! Jeg skulle også lige se den an til at begynde med :)

      Slet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen