December 2018

December startede skidt ud med en ordentlig omgang sygdom trods influenzavaccination tidligere i efteråret. Jeg var slået ud i en uge og det var røvsygt - lige indtil jeg genopdagede mine gamle Tamora Pierce bøger og på 4-5 dage slugte 8 bøger. Efterfølgende var det tilbage på arbejde og få styr på alt hvad der nu skulle ordnes inden juleferien.

Julestemningen indfandt sig aldrig rigtig for alvor hos mig, men jeg nød de mange julebøger jeg fik læst, og da det lige pludselig var juleaften og dernæst første og anden juledag blev det hele nydt stille og roligt med familien. Jeg var en tur i biografen alene og se Spider-Man: Into the Spider-Verse, og det var en virkelig fed oplevelse, der på det varmeste kan anbefales! Jeg fik ikke rigtig læst så meget i juledagene - havde en forventning om en stor bunke bøger og råhygge, men i stedet blev det mest til youtube og juleslik -- mit nytårsforsæt er en massiv slankekur!

I december blev jeg færdig med 19 bøger.
- blandt disse var der 4 lydbøger og 3 billedbøger. 14 var på engelsk.



Længste bog: Lady Knight - 464 sider
Længste lydbog: The Christmas Promise - 9t 43m
Korteste bog: Julemissen Julius - 28 sider
Korteste lydbog: Twelve Days of Winter Omnibus - 3t 28m

Bedste oplevelse:
The Christmas Promise fangede mig fra første side og var virkelig god.

Største skuffelse:
All the Little Liars var kort sagt tåbelig.

I bagvendt læserækkefølge:
Crazy Rich Asians - Kevin Kwan
The Christmas Promise - Sue Moorcroft * / **
Jul på Stony Cross Manor - Lisa Kleypas ***
Julemissen Julius - Lucy Rowland ***
Et julebrev til Vaskebjørn - Annette Amrhein ***
Twelve Days of Winter Omnibus - Stuart MacBride * / **
Da Boris blev julebjørn - Ryan T. Higgins ***
Snesøsteren - Maja Lunde ***
All the Little Liars - Charlaine Harris *
A Wedding for Christmas - Lori Wilde * / **
Twelve Doctors of Christmas - Jacqueline Rayner * / **
The Realms of the Gods - Tamora Pierce *
Emperor Mage - Tamora Pierce *
Wolf-Speaker - Tamora Pierce *
Wild Magic - Tamora Pierce *
Lady Knight - Tamora Pierce *
Squire - Tamora Pierce *
Page - Tamora Pierce *
First Test - Tamora Pierce *

* Læst/hørt på engelsk
** Lydbog / Mofibo
*** Lånt på biblioteket


Kommentarer

  1. Det var rigtig godt nået i december! Jeg fik ikke læst så meget der - rodede rundt med alt muligt andet :P

    Hvordan var Crazy Rich Asians?


    Mvh
    Den lille Bogblog

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen