Book haul #56 - Januar

Januar har været en ret beskeden måned i forhold til det antal bøger, jeg har tilføjet til min samling. "Kun" 8 er det blevet til, og langt de fleste var lidt obskure impulskøb.

Det startede med at jeg læste The Christmas Promise af Sue Moorcroft i julen 2018 og var helt vild med den, og da jeg så ville købe den online, faldt der lige to bøger mere af hende ned i kurven, inden jeg var færdig; The Little Village Christmas og Just for the Holidays.

Det kan være farligt at internetshoppe uden noget egentligt mål, og jeg er da nogenting spændt på disse to Kate Jacobs romaner, Comfort food og The Friday Night Knitting Club, jeg har fået fat i - det virker til at være noget hyggelig litteratur.

Jeg var super imponeret over Love, Simon filmen og købte ret så impulsivt bog 2 i serien, Leah on the Off Beat, som jeg endnu har til gode at læse. Blood Work af Michael Connelly og genfortællingen af Macbeth fandt jeg ganske billigt og 'kom til' at købe med hjem.


Kommentarer

Lån løs på eReolen