Januar 2019

What - er det allerede februar???

Normalt har jeg altid månedens opsamling klar dagen før - men at januar allerede var ovre, kom totalt bag på mig i år. 31 dage er blæst forbi mig, og når jeg kigger tilbage, ved jeg knap nok hvad jeg har brugt tiden på. (men jeg har i hvert fald ikke brugt den på bloggen eller instagram - har kun en enkelt anmeldelse linet op til jer - jeg plejer at være en måned foran ^_^' )

Jeg havde en del sociale arrangementer i weekenderne, men med ganske få undtagelser blev de alle aflyst af alt fra sygdom til dårligt vejr med kort varsel. Det er lykkedes mig at komme ret godt i gang med mit største nytårsforsæt hvilket har været mere motion i hverdagen (min kost har til gengæld været helt ad helvede til -- ikke hjulpet af at jeg pt er uden ovn!)

I januar blev jeg færdig med 14 bøger.
- blandt disse var der 4 lydbøger og 3 billedbøger. 5 var på engelsk.


Længste bog: Ild & Blod - 656 sider
Længste lydbog: Tordenkrig - 23t 17m
Korteste bog: Hovsa - 28 sider
Korteste lydbog: Ar - 5t 44m

Bedste oplevelse:
Den skulle lige i gang, men så vandt Ild & Blod mit hjerte. Tordenkrig og The Cows er også super gode.

Største skuffelse:
Jeg er simpelthen så ærgerlig over JK Rowling og den toer, jeg havde glædet mig så meget til. Filmen var ringe, og bogen var ikke spor bedre.

I bagvendt læserækkefølge:
Ild & Blod - George RR Martin [anmeldereksemplar]
The White Rose - Amy Ewing * / **
Spørgsmål jeg er blevet stillet om Holocaust - Hédi Fried
Sørøverne flytter ind - Jonny Duddle
Ar - Auður Ava Ólafsdóttir **
Tordenkrig - Victoria Aveyard [anmeldereksemplar] **
Sørøverne på sommerferie - Jonny Duddle
Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald - J.K. Rowling *
The End of the Fucking World - Charles Forsman *
Hopeless - Colleen Hoover *
Meget gode liv - JK Rowling
Hovsa - Quentin Gréban
The Cows - Dawn O'Porter * / **
Kvinder i kamp: 150 års kamp for frihed, lighed, søsterskab - Marta Breen [anmeldereksemplar]

* På engelsk
** Lydbog

Kommentarer

Lån løs på eReolen