Rebild Bakker

Søndag var jeg i Rebild Bakker sammen med to gode veninder og min bamse af en hund, Ludvig.

Som noget af det første opdagede vi at Ludvig er rædselslagen for de der metalrør, der skal holde får inde.
Hunden vejer omkring de 35 kg, og jeg har ikke styrketrænet i mere end et år. Av min ryg.

Herefter gik det op og ned af bakke, og jeg har godt ondt i lårene i dag (er i øvrigt også så snot forkølet at min chef sendte mig hjem fra arbejde inden jeg kunne nå at smitte hele biblioteket).













Kommentarer

  1. Jeg elsker både Rold Skov og Rebild Bakker. Som barn inviterede min farmor og farfar ofte os og mine 2 fætre på efterårsferie på Rold Stor Kro. Det er blandt mine bedste minder EVER.

    Har ikke været der siden 2009... det er vist ved at være på tide efterhånden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig også nogle lækre naturområder. Undrer mig jeg ikke kommer der oftere :)

      Slet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen