Service Announcement


Books read in Danish will in the future (mostly) be reviewed in Danish, because I want to take bigger part in the Danish Blogging Community.

Books read in English will stil be reviewed in English as per always. I'll try and remember to include an English mini-review in the Danish posts, but I can't promise I'll always remember it.


Til danske læsere - jeg går ud fra i godt kan læse engelsk ;)


I øvrigt, jeg er 99,9% sikker på at jeg tager til BogForum lørdag den 8/11 2014 - ses vi der? Meld gerne tilbage ;)

Kommentarer

  1. Jeg er der hele lørdag, skal jeg tage Ind i labyrinten med til dig der?

    SvarSlet
  2. Hihi ja da! Jeg er muligvis også at finde på messen om lørdagen omkring 13-14-tiden og derefter :o

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen