Adventskonkurrence!

Glædelig jul!

Jeg er totalt i julehumør og i anledning af hygge, marcipan, bjældeklang og gaver, trækker jeg hver søndag i advent en heldig vinder af en rigtig god bog! I kan nemlig vinde fire 5-stjernede oplevelser. Fire bøger der blæste mig omkuld, tog mig med storm og stadig ikke har sluppet mig.

  • Rød Opstand af Pierce Brown -- Fantastisk YA a la Enders Game og Hunger Games - anmeldelse her VUNDET 29/11
  • The Martian af Andy Weir - Fænomenal science fiction debut om NASA astronauten, der strander på Mars og må redde sig selv - anmeldelse her VUNDET 6/12
  • The Circle af Dave Eggers - Tankevækkende fremtidsmareridt hvor privatlivet er et afsluttet kapitel og online åbenhed er alt - anmeldelse her
  • Stålhjerte af Brandon Sanderson - Hæsblæsende action sci-fi, hvori de gode skal nedkæmpe gudelignende skabninger - anmeldelse her

Alle bøgerne er på dansk. Rød Opstand, The Circle og Stålhjerte er alle bøger, jeg pludselig havde et ekstra eksemplar af. The Martian er venligst sponsoreret af forlaget Dreamlitt.

Det er super nemt at deltage, du skal bare kommentere det her opslag med en prioriteret ønskeliste over de 4 bøger. Er du den heldige vinder den 1. advent, får du bogen, du har som nr 1. Vinder du den 2. advent, og er din valgte nr. 1 væk, får du valg nr. 2 og så videre og så videre. Vinder man, skal man selv kontakte mig inden for 2 uger, og så sender jeg gaven afsted med posten og så er der lige en ekstra pakke at lægge under juletræet ;)

Jo før du deltager, jo større er chancen for at vinde; sidste bog udtrækkes søndag den 20. december.

Husk at tjekke bloggen hver søndag fra nu af og indtil jul, og se om det er dig, der er den heldige julegris :)
OBS du skal have dansk adresse for at deltage i denne konkurrence. Du må også meget gerne følge mig på twitter / facebook / bloglovin / instagram, men det er intet krav - men måske gør det det nemmere at huske at kigge forbi om søndagen :)

OBS OBS Jeg sender bogen så hurtigt som muligt, men kan ikke love at sidste bog dukker op inden juleaften.

OBS OBS OBS man kan kun vinde én bog pr person

Kommentarer

  1. Lækker konkurrence :-) min liste er som følger :-)
    1.Rød Opstand af Pierce Brown
    2.The Circle af Dave Eggers
    3.Stålhjerte af Brandon Sanderson
    4.The Martian af Andy Weir

    Julehilsner fra Susanne

    SvarSlet
  2. Sikke en lækker konkurrence :) Alle bøger jeg virkelig gerne vil læse

    1. The Circle af Dave Eggers
    2. Rød Opstand af Pierce Brown
    3. Stålhjerte af Brandon Sanderson
    4. The Martian af Andy Weir

    Glædelig jul ;)

    SvarSlet
  3. Sikke en dejlig adventskonkurrence! Og jeg har endda alle bøgerne til gode ;o)

    1. Rød Opstand af Pierce Brown
    2. The Circle af Dave Eggers
    3. The Martian af Andy Weir
    4. Stålhjerte af Brandon Sanderson

    Hav en skøn december og jul ;o)

    SvarSlet
  4. Fantastisk konkurrence! Min liste er:
    1. Rød Opstand af Pierce Brown
    2. Stålhjerte af Brandon Sanderson
    3. The Martian af Andy Weir
    4. The Circle af Dave Eggers

    Glædelig advent :o)

    SvarSlet
  5. Super skøn konkurrence, og en dejligt ting at se frem til de næste par søndage :)

    1. The Martian af Andy Weir
    2. Stålhjerte af Brandon Sanderson
    3. Rød Opstand af Pierce Brown
    4. The Circle af Dave Eggers

    // Mia

    SvarSlet
  6. Fantastiske bøger! Min liste er:

    1. The Circle af Dave Eggers
    2. Rød Opstand af Pierce Brown
    3. Stålhjerte af Brandon Sanderson
    4. The Martian af Andy Weir

    - Pernille
    (Nu skulle jeg gerne have skrevet de rigtige titler sammen med de rigtige bøger ;) )

    SvarSlet
  7. Sikke en fin konkurrence :) jeg har ikke læst en eneste af bøgerne, så det passer jo perfekt :)
    Min liste er:

    1. Stålhjerte af Brandon Sanderson
    2. Rød Opstand af Pierce Brown
    3. The Martian af Andy Weir
    4. The Circle af Dave Eggers

    karinalindxd@hotmail.com

    SvarSlet
  8. 1. The Circle af Dave Eggers
    2. Stålhjerte af Brandon Sanderson
    3. Rød Opstand af Pierce Brown
    4. The Martian af Andy Weir

    Glædelig jul når den tid kommer :)

    SvarSlet
  9. 1.Rød Opstand af Pierce Brown
    2.The Circle af Dave Eggers
    3.Stålhjerte af Brandon Sanderson
    4.The Martian af Andy Weir
    piastulle@hotmail.com

    SvarSlet
  10. 1. Rød Opstand af Pierce Brown
    2. The Circle af Dave Eggers
    3. The Martian af Andy Weir
    4. Stålhjerte af Brandon Sanderson

    SvarSlet
  11. 1. The Martian af Andy Weir
    2. Stålhjerte af Brandon Sanderson
    3. Rød Opstand af Pierce Brown
    4. The Circle af Dave Eggers

    SvarSlet
  12. Dejlig konkurrence.

    Der er kun en af bøgerne jeg ikke har, men den vil jeg til gengæld også meget gerne have.

    The Martian af Andy Weir

    Hvis jeg er heldig og vinder, men den bog allerede er gået til en anden, så synes jeg at du skal trække en anden vinder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er fint Kathrine, det husker jeg :)

      Slet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen