Book Haul #28 - den hvor jeg snakker i lang tid

Jeg satte mig ned forleden og filmede et næsten halv time langt book haul og helt ærligt - jeg klappede mig selv ret heftigt på skulderen efterfølgende. Jeg syntes, jeg for en gang skyld snakkede klart og tydeligt og undgik det værste vrøvlen - jeg var generelt bare rigtig godt tilfreds med mig selv.
Ja altså lige indtil jeg lagde filen ind på min pc og kunne konstatere, mit kamera havde fokuseret på alt andet end mig og de bøger, jeg viser frem >___<

HULK.

Så er gode råd ligesom dyre. Skal / skal ikke filme om?

Jeg har i sidste ende valgt at sige fuck it - i kan stadig se (nogenlunde) mig, i kan stadig se bøgerne, og jeg siger noget fornuftigt, jeg aldrig kan ramme helt perfekt igen - og skarpe billeder kan i jo se her på bloggen!

Så jeg håber i bærer over med mig og vil se med alligevel :)




Fra FantasyFestivalen den 17/9

Lektørbøger

Bogudsalg i Viborg

Fødselsdagsgaver

Anmeldereksemplarer

Købt på SAXO

Kommentarer

  1. Skøn samling af bøger! Og skidt med billedkvaliteten - kan godt forstå, at du ikke orkede at tage det om. Jeg bruger ofte bog-vlogs som radio (og skifter lidt frem og tilbage, så jeg også kan se forsiderne af de bøger, der tales om), så for mit vedkommende gjorde det lidt uskarpe look ikke noget :)


    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre :) Det var simpelthen lige til at tude over, men nul og niks om jeg gad gøre det om :D

      Slet
  2. ARGH! THRONE OF GLASS! SARAH J. MAAS!

    Læs den, læs den, læs den og det lige nu! Vi skal have flere fangirls med på den bølge, for den serie er bare f*****g fantastisk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, skal nok, skal nok! Glæder mig rigtig meget til at læse den :)

      Slet
  3. Sikke nogle skønne bøger du har fået! Jeg syntes at det er en fin video - så skidt med, at kvaliteten ikke er helt i top 😀
    Tak for i går - det var super hyggeligt 😀

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for det! Er virkelig også perpleks over hvilken bog jeg skal starte med at læse.
      Og tak i lige måde, var så hyggeligt at snakke med dig :)

      Slet
  4. Åh, hvor er der mange lækre bøger i den stak! Jeg synes forresten også, det var en fin video - jeg nød i hvert fald at se den. Også selvom den var sløret :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen