Danish Book Blog Award 2016

Jeg er blandt en af de nominerede til Plusbog's nyligt oprettede Danish Book Blog Award! :)


De skriver selv om prisen:
Plusbog.dk har skabt Danish Book Blog Award, fordi der mangler en pris, som hylder alle de hårdtarbejdende mennesker, som er passionerede omkring bøgerne og deres univers. Formålet med Danish Book Blog Award er at kåre Danmarks bedste bogblog. Bloggen skal emme af læseglæde og engagement og være forankret i bøgernes verden. Bogbloggen skal opdateres regelmæssigt med nye indlæg, med dybde og inspiration til læseren. Bloggen skal kunne føre læseren ind i en unik verden af læseoplevelser og fortællinger om bøger, forfattere eller andet med relation til bøgernes forunderlige verden, på en digital blog-platform.


Du kan stemme til og med fredag den 14. oktober kl. 23.00, og herefter tælles stemmerne sammen, og de fem bogblogs med flest stemmer går videre til finalen. Disse heldige 5 bliver offentliggjort mandag den 17. oktober, hvorefter en jury så bedømmer dem og finder den endelige vinder, der kåres og fejres på BogForum lørdag den 11. november kl. 14.00.

Første del af konkurrencen er essentielt set en popularitet konkurrence - hvem har flest følgere, og selvom jeg nok ikke forestiller mig, jeg går videre (men nøj hvor ville det ellers være fedt!), så tager jeg det som et stort skulderklap bare det at være blandt de 16 danske bogblogge, der er blevet nomineret, og jeg er super stolt af min lille bogblog.

Jeg vil derfor gerne sige tusind tak til dig, der læser med - og skulle du have lyst til at stemme på mig (eller en af de andre ;) så kan du gøre det lige her:


Hov, og mens jeg lige har din opmærksomhed, så husk min fødselsdagskonkurrence stadig kører en uge endnu!

Kommentarer

Send en kommentar

Lån løs på eReolen