Book Haul #39 - Juli


[Reklame? Dette indlæg indeholder omtaler og 
billeder af anmeldereksemplarer - Pas på! De bider]


Det er blevet til noget af en bogstak i denne måned med hele 10 bøger, der har gjort sin ankomst på mit dørtrin :)


Først sendte Jentas mig en pakke med disse to; Æblehaven af Tracy Chevalier og De smukke døde af Belinda Bauer (jeg har læst én bog af Bauer før og glæder mig til denne nye serie).

Hernæst dukkende endnu en skøn pakke fra Jentas op, denne gang med disse 3 vidunderlige skatte; Okker gokker af Matthew Arlidge (som eftersigende skal være sindsygt uhyggelig!), Begravede hemmeligheder af Linwood Barclay og Rent personligt af Lee Child (den blev hurtigt slugt :)

Jeg har også selv været ude at købe at par stykker igen. Jeg havde fornøjelsen at være lektør på ebogsudgaven af den danske oversættelse af Always the Bridesmaid af Lindsey Kelk (Den evige brudepige/HarperCollins DK), og den var så fantastisk at jeg måtte eje den. I samme snuptag skulle jeg selvfølgelig også lige prøve, om hun havde skrevet noget andet godt, og det blev til The Single Girl's To-Do List :)

Politikens forlag har sendt mig denne spændende sag om en transkønnet teenager, og jeg glæder mig vildt til at læse og lære mere. Det er Lisa Williamsons Kunsten at være normal.

Sidst men ikke mindst, så har jeg været så ualmindeligt heldig at vinde en konkurrence på Facebook hos Liveboox. Det drejer sig om to Mhairi McFarlane bøger, nemlig Findes der en, findes der flere og I det øjeblik var jeg din. Sidstnævnte har jeg i forvejen, så mon ikke den var oplagt til en giveaway ganske snart sammen med et par andre gode bøger, jeg har støvet op. Er der nogen interesserede? ;)

Kommentarer

  1. 'Kunsten at være normal' lyder rigtig interessant!

    SvarSlet
  2. Sikke en fin stak. Jeg har også kigget længe på Kunsten at være normal. Jeg glæder mig til at høre hvad du synes :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen