Book Haul #52 - september

18 bøger kom til mig i september, og det er en meget blandet stak af genrer og stilarter.

Lad os starte med at kigge på anmeldereksemplarerne, hvorom jeg selvfølgelig skal huske at råbe, REKLAME!
  • Miss af Synne Sun Løes fra Turbine. Udkom den 24/9
  • Sorteskyggen (Spellslinger #2) af Sebastien de Castell fra Gyldendal. Udkom den 30/8
  • De rullende byer (Mortal Engines #1) af Philip Reeve fra Alvilda. Udkom den 25/9
  • Væddermændenes nat af Tobias Stenbæk Bro fra Turbine. Udkommer den 9/10


  • Et dyr en engel af Janus Kragerup Sørensen fra Turbine. Udkom den 21/9
  • Kvinder har ikke skæg af  Rie Pedersen fra Byens forlag. Udkom den 24/7
  • Flugten af CL Taylor fra Jentas. Udkom den 29/8
  • To fremmede af Lisa Kleypas fra Pretty Ink. Udkom den 27/9
  • Veteraner - en kamp i civil af Lars R Møller fra Lindhart og Ringhof. Udkom den 5/9


Så kommer vi til de skønne bøger jeg selv har købt hjem - dog har et enkelt anmeldereksemplar sneget sig med her
  • Locke and Key: Heaven and Earth af Joe Hill
  • Lethal White (Cormoran Strike #4) af Robert Galbraith
  • Rebel of the Sands af Alwyn Hamilton
  • De forsvundne og de døde af Stuart Macbride fra HarperCollins Nordic. 
  • Children of Blood and Bone af Tomi Adeyemi

Og slutteligt, mine fødselsdagsgaver 
  • Simon vs the Homo Sapiens Agenda af Becky Albertalli
  • Ludermanifestet af Ekaterina Andersen, Louise Kjølsen & Nikita Klæstrup
  • Dubliners af James Joyce
  • Papmachéreglen af Hella Joof

Selvom min TBR stak har vokset sig uoverskueligt høj, så har jeg kig på adskillelige af disse til min efterårslæsning. Hvad glæder du dig til at læse i efteråret?

Kommentarer

Lån løs på eReolen