Juni 2015

Jeg bøjer mig i støvet og hopper med på vognen - her kommer lidt om de bøger, jeg læste i juni måned :)

Juni var måneden, hvor jeg startede på nyt job på Randers Bibliotek i et vikariat, jeg kun kan håbe bliver til noget fast; for bedre miljø, arbejdsplads og kollegaer har jeg aldrig kendt. Er glad i låget konstant (men også træt!)

I juni blev jeg færdig med 15 bøger.
- blandt disse var der 4 lydbøger, 1 tegneserie og 1 billedbog. 8 var på engelsk.


Længste bog: Mine 100 ting - 499 sider
Længste lydbog: Den sidste gode mand - 15t. 6m.
Korteste bog: The Tea Party in the Woods - 36 sider
Korteste lydbog: The Colour of Magic - 6t. 55m.

Bedste oplevelse: Det har været en virkelig god måned med mange virkeligt gode bøger. The Martian og Firefight er dog de eneste, der landede på 5 stjerner

Største skuffelse: Den sidste gode mand irriterede mig grufuldt, da den skiftede fra at være en solid krimi til overnaturligt vås.


I bagvendt læserækkefølge:
Stoner - John Williams
The Colour of Magic * - Terry Pratchett
Monster - Patrick Ness
Paris for One * - Jojo Moyes
Endnu en Katherine - John Green
To Kill a Mockingbird * - Harper Lee
Pigen i Satans Mose - Lotte og Søren Hammer
Lola og naboens søn - Stephanie Perkins (anmeldereksemplar fra Lindhardt & Ringhof)
A Game of You * - Neil Gaiman (The Sandman #5)
Firefight * - Brandon Sanderson (The Reckoners #2)
The Tea Party in the Woods * - Akiko Miyakoshi (anmeldereksemplar fra NetGalley)
Mine 100 ting - Lucy Dillon
Girl Online * - Zoe Sugg
The Martian * - Andy Weir
Den sidste gode mand - AJ Kazinski

*Læst/hørt på engelsk



Kommentarer

  1. Det er altså en imponerende stabel - både mht. sideantal og mht. de mange spændende bøger, der er i stablen! Hm... det kan være, jeg skal læse Fireflight senere på året... :)

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig også en masse gode bøger jeg fik læst i juni. Jeg kan så absolut på det varmeste anbefale den, den er helt fantastisk :)

      Slet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen