Book Haul #16 - Nye Bøger

God dag! God dag! God dag!

Begejstret og en lille smule barnlig har jeg hoppet af glæde mens jeg messede ovenstående.

En dejlig (omend kort) dag på arbejde, et smertefrit fraflytningssyn af min lejlighed (hvor jeg havde frygtet det værste og var forberedt på krig og klager [på trods af at lejligheden ikke fejler det mindste, jeg er bare pessimist]), og afhentning af 2 SAXO bogpakker på posthuset - så bliver det hele vist ikke meget bedre?

Det gjorde det så alligevel da postmanden pludselig svingede forbi med en tredje bogpakke(!) fra bookdepository, som jeg overhovedet ikke kunne huske hvad skulle indeholde og derfor var dagens overraskelsesgave fra mig til mig.

:D




Pakkernes indhold er Harper Lee's Go Set A Watchman, Trudy Canavan's Thief's Magic og 3 George RR Martin Game of Thrones tegneserier (The Ice Dragon, The Sworn Sword og The Hedge Knight) + et bogmærke med et CS Lewis citat om te og bøger.


Kommentarer

  1. Sikke nogle lækre bøger :D

    SvarSlet
  2. The Ice Dragon har stået og ventet på min hylde et stykke tid nu, den ser så vildt god ud. Jeg ved endnu ikke om jeg har lyst til at købe Haper Lee bogen. Det er godt nok meget negativt man hører :(

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig så meget til at kaste mig over tegneserierne :)

      Jeg har med vilje totalt undgået at læse det mindste om Go Set A Watchman. Det er så frygteligt nemt at blive præget og jeg vil gerne gå til den uden fordomme eller forventninger. Det eneste jeg ved om den er at den foregår 20 år efter den første, og det er alt jeg vil vide :)

      Slet
  3. Jeg vil også have 'The Ice Dragon' nuuuu! :o

    SvarSlet
  4. Sikke nogle fine bøger! Jeg glæder mig til at høre, hvad du synes om dem :-D

    /www.mitbogunivers.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu skal jeg virkelig også i gang med at prioritere min læsning!

      Slet
  5. Åh, en fin stak! :D Og bogmærket!!! I want!

    SvarSlet
    Svar
    1. :) bogmærkerne er snart det bedste ved bookdepository (altså bortset fra de fantastiske udsalg og den gratis fragt ;)

      Slet
  6. Total boglykke! ♥
    'The Ice Dragon' er en skøn lille bog. Jeg ønsker mig 'The Hedge Knight', for den lyder også ret god... ja, faktisk vil jeg også have resten af stablen :D

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Har læst The Hedge Knight og er så spændt på at se om de to andre er lige så fede (tvivler ikke et sekund) :D

      Slet
  7. Sikke en perfekt blanding af bøger, kære Iben - og perfekt til sommerlæsning, hvor man bare kan gribe ud efter den bog, som man er i humør til. Skønne bøger!

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen