Min Bogstak #2

Trods mine formaninger til mig selv om, at nu! må jeg ikke låne flere bøger med hjem fra biblioteket, så sniger der sig sgu stadig en bog eller to med i min taske, når jeg går fra arbejde.

Her et lille kig på den bogstak, der p.t. pryder mit sengebord:



  1. Søvn og torne - Neil Gaiman
  2. Endelig! Så kort kan det siges :D

  3. Høstens Engle - Alden Bell
  4. Ungdomsbog om zombier - ved ikke så frygteligt meget mere om den. Men mindes at have læst en meget positiv anmeldelse af den.

  5. Kærlighed for fanden! - Kate Cotugnu
  6. Ungdomsbog om kærlighed, der lyder til at være lidt skarpere i kanten end man er vant til.

  7. Legend - Marie Lu
  8. Dystopisk YA roman - og jeg må atter indrømme jeg faktisk ikke ved særligt meget mere. Jeg har bare længe gerne ville læse den

  9. Sådan opfinder man en pige - Caitlin Moran
  10. Jeg så fornylig en youtuber uformelt interviewe Moran og min nysgerrighed blev vakt, Jeg orkede ikke hendes biograf og prøver i stedet kræfter med denne.

Kommentarer

  1. Høstens Engle er usædvanlig (ret dyster og trist), men god. Jeg er spændt på at høre, hvad du synes om den. Søvn og torne burde jeg også læse... :-)

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også rigtigt meget til begge :)

      Slet
  2. "Legend" er ret spændende, og "Kærlighed for fanden!" er okay - hverken virkelig god eller virkelig dårlig. Bare sådan generelt lidt middelmådig; i hvert fald efter min mening :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig til at læse dem i hvert fald, Legend har jeg hørt om i evigheder, men Kærlighed for fanden dukkede bare lige pludselig op en dag

      Slet
  3. Juhuu for 'Legend' og 'Søvn og Torne'! Rigtig god fornøjelse med dem! :D

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen