Readathon Ready - Book Pile

readathon image
Once again, this weekend, it's time for the #readathon! This will be my 7th time participating and I've got a HUGE book pile ready. I'm hoping to get through as many as possible as they are mostly pretty easily read YA novels.

As per usual the event kicks off at 2 pm Danish time on Saturday and lasts for 24 hours until 2 pm Sunday. I'll be reading for as much as possible, but will definitely be asleep for some 8 hours.

You can follow my reading progress here on the blog of course, but also on twitter (@gemmanebi) and instagram (@gemmanebi).



Kommentarer

  1. Er det... 'Lightning Thief' GRAPHIC NOVEL???? :O

    (Jeg glæder mig til at følge med i din læsning!)

    SvarSlet
  2. Hold da op det er mange bøger du vil forsøge at læse! Glæder mig til at se hvor mange du når ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tvivler stærkt på jeg kommer igennem dem alle, men har da i hvert fald noget at vælge mellem :D

      Slet
  3. God strategi med mange tynde bøger - det forsøger jeg også i år. Jeg glæder mig til at læse din anmeldelse af 'The Catcher in the Rye', som jeg også læste for nylig. Det er en bog, som folk diskuterer en del :-)

    Mvh.
    Den lille Bogblog

    SvarSlet
    Svar
    1. Det plejer at fungere ret godt med tyndere bøger. Jeg er meget spændt på om jeg får den læst - forsøgte sidste readathon med en dansk oversættelse, og den var så ringe jeg måtte give op igen.

      Slet
  4. Du er altså altid bare så god til at finde de overskueligt tynde bøger, som passer så godt til readathons!

    SvarSlet
  5. Sikke en herlig stak! Glæd dig til The Catcher in the Rye og Rifbjerg - de er fantastiske og kunne godt blive ekstra gode af at blive læst kort efter hinanden. Jeg glæder mig til at følge med i din læsning i morgen :D

    SvarSlet
  6. Stor bunke!! Er spændt på at høre hvad du synes om Nielsine, jeg læste den tidligere på året. The Catcher er rigtig god og det samme gælder Vitus... og klassikeren: Rifbjerg! Virkelig god bunke, du har samlet :-)

    SvarSlet
  7. Hvor er det virkelig en skøn og blandet stak. Jeg krydser fingre for, at du når en masse af dem. Jeg glæder mig i hvert fald meget til at følge med i din læsning :D

    SvarSlet
  8. Åh, 'Lightning Thief' graphic novel! Jeg glæder mig SÅ meget til at høre hvordan den er! :D

    SvarSlet
  9. Great variety!!
    Since you are participating in the Dewey's 24 Hour Readathon tomorrow, we would like to invite you as our group is reading for a cause this time around. We created a campaign that will run all 24 hours tomorrow, wherein readers can donate as little or as much as they want, to benefit PencilswithPromise.org. 100% of the funds go directly to them. Here is the link to our campaign:
    https://fundraise.pencilsofpromise.org/fundraise/team?ftid=61000

    Of course, to make it even more fun for the readers, we have a few "perks" and giveaways for our donors, thanks to our sponsors like Out of Print! Any amt will be greatly appreciated, but if you can't, your support is still important to us :)

    SvarSlet

Send en kommentar

Lån løs på eReolen