September 2015

September var måneden hvor jeg blev 27, måneden hvor dagene flød ud i et og gik alt for hurtigt, og måneden der blev rundet af med et herligt bogbloggertræf i det nordjyske. Det er måneden hvor jeg blev lektør, og måneden hvor jeg en overgang kæmpede imod en læsetræthed, der som en dæmning holdt min læselyst og -hast igen. Men den blev overkommet og brudt ned, og jeg nåede alligevel i mål.

I september blev jeg færdig med 13 bøger.
- blandt disse var der 3 lydbøger og 3 på engelsk.


Længste bog: Det der ikke slår os ihjel - 470 sider
Længste lydbog: The Fry Chronicles - 12t 28m
Korteste bog: The Golden Rules of Blogging - 128 sider
Korteste lydbog: Dragevinge - 8t 21m

Bedste oplevelse:
Jeg har læst nogle fantastisk gode bøger i September - The Circle wow'ede mig med dens skræmmende aktualitet og Min mormor hilser og siger undskyld gik lige i hjertet på mig.

Største skuffelse:
Intet. Ingen bog har skuffet mig denne måned. Jeg er ikke engang kommet under 3 stjerner!


I bagvendt læserækkefølge:
More Fool Me - Stephen Fry *
Næsten 19 - Alyson Noël
Harpiks - Ane Riel [lektørbog]
Min mormor hilser og siger undskyld - Fredrik Backman [anmeldereksemplar]
Jeg vælger uden filter - Ronnie Andersen [anmeldereksemplar]
The Fry Chronicles - Stephen Fry *
Det der ikke slår os ihjel (Millennium, #4) - David Lagercrantz [anmeldereksemplar]
The Golden Rules of Blogging - Robin Houghton *
Dragevinge - Margaret Weis og Tracy Hickman
Splittet - Teri Terry [lektørbog]
Ismanden - Katri Lipson [lektørbog]
Løvetæmmeren - Camilla Läckberg
The Circle - Dave Eggers [anmeldereksemplar]

*Læst/hørt på engelsk



Kommentarer

Lån løs på eReolen